Translate

niedziela, 21 września 2014

Zestaw

Papier Vintage Time 6 Craft&You Design to chyba mój ulubiony wzór z tej kolekcji. Użyłam jego obu stron do ozdobienia zestawu na ślub.


W zestawie jest kartka pseudo-kopertówka z opaską, którą ozdobiłam serwetkami Marianne D CR1201, CR1251 i kompozycją kwiatową.



Ozdoba na butelkę z winem - niestety nie miałam w domu żadnej butelki wina ; ), więc zrobiłam ozdobną etykietę z regulowanym obwodem, zawiązywanym z tyłu wstążką. Pasuje na dowolną butelkę.



Oczywiście zrobiłam też torebkę na kartkę. Cały zestaw prezentuje się następująco:


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

29 komentarzy:

Kalina pisze...

Przepiękny zestaw, jestem zachwycona :)

Eliza Art pisze...

Uroczo prezentują się niebieskie kwiatuszki z tymi pastelowymi odcieniami brązu. Całość prześliczna. Pozdrawiam

Eve_is_scrapping pisze...

Przepięknie to wszystko zrobiłaś, jestem urzeczona całością.

a.le kartka pisze...

Przepiękny komplet!!!!

magiczne chwile pisze...

WOW;))

Unknown pisze...

Pięknie:) Bardzo eleganckie i "czyste". Piękne te kwiaty :)

witaminka pisze...

bardzo ładny zestaw

Unknown pisze...

Przepiękne :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Niezwykle elegancko!!!

LuLa pisze...

Świetny zestaw, delikatna kolorystyka i ciekawy pomysł.

agnieszkapasjonata pisze...

Przepiękne!!!

Lady E pisze...

Moniu wspaniay zestaw :)

Mihaela pisze...

Awesome work, love those flowers and colors!!!

kalinka pisze...

ta regulowana etykieta na wino to super pomysł! całość jak zwykle ślicznie wykonałaś!

Angi pisze...

Niesamowity komplet :) Etykieta na wino rewelacja ;)

scraPina pisze...

Genialny komplet!!! Cudowna kolorystyka, pięknie ułożone kwiaty no i ta etykieta na wino, bardzo pomysłowa! :)

cyga pisze...

Piękny komplet,Twoje kompozycje kwiatowe są dla mnie często inspiracją.Regulacja na butelce rozbawiła mnie skojarzyłam ją z sukienkami ślubnymi ściąganymi na sznureczki z tyłu, tak na wszelki wypadek, jakby brzuszek urósł :))

el pisze...

niezły zestawik

coco.nut pisze...

przepiękny zestaw, taki elegancki i te kwiatowe kompozycje jak zwykle cudne!!!

GosiaMachynia pisze...

Prezentuje się cudownie :)) Bardzo mi się podoba wszystko takie dokładne idelane i piękne !! Brawo !!!!

wiola_c pisze...

Przepiękny zestaw. Śliczne kolorki i cudna kompozycja kwiatowa. :)

katy pisze...

powiem Ci że fajny pomysł z regulowaną etykietą...ja zawsze obklejam docelowe wino.przepiękny zestaw

MIRELLAJ pisze...

Pięknie i elegancko

GosiaK pisze...

Ten komplet wygląda jak cudowne marzenie!
Nie dość że perfekcyjne wykonanie, to jeszcze tak cudne kolory!
Pycha :)

Hogata pisze...

Piękny i elegancki komplet! :)

mazionta pisze...

Piękny komplecik.

Scrap kreacje pisze...

Aleee cuda...

Ewa S. pisze...

Zestaw jest niesamowicie cudny i elegancki, a butelkowy gorset - obłędny!!!

Ludkasz pisze...

Zachwycający zestaw:)