Translate

wtorek, 9 września 2014

Wesołych Świąt

Nowe świąteczne napisy Rosy Owl aż się proszą o wykorzystanie, w związku z tym dzisiaj mam dla Was świąteczną kartkę z mniejszym z nich.


Napis Wesołych Świąt wycięłam dwukrotnie, jedną warstwę nakleiłam bezpośrednio na papier, a drugą na kosteczkach. Świąteczną kompozycję uzupełniłam najmniejszymi ażurowymi listkami



Papiery to piękne Christmas Story 02 i 06 Craft&You Design. Papiery są na tyle ozdobne, że nie dokładałam już świerkowych gałązek, wykorzystałam te drukowane.
Niestety kartka okazała się być zupełnie niefotogeniczna, po czwartym podejściu straciłam nadzieję,  więc wybaczcie mi jakość fotek :(


Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie!

13 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Bardzo sympatycznie wyszło, nastrój świąteczny jak trzeba :-) i ten śniegutek na bombce - bomba !

malwinkowo-scrap pisze...

sliczna karteczka:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

Angi pisze...

Super świąteczny klimat ;)

ewarost pisze...

Już świątecznie :) ale za to jak pięknie :)

wdomuujagi pisze...

piękna

a.le kartka pisze...

Pięknie i nastrojowo! tzn. świątecznie:))

a.le kartka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
SD pooja pisze...

Beautiful ! I loved the skinny shape of the card and the lovely cluster !

Kasia Udalska pisze...

Jest piękna, baaardzo świątecznie nastraja, lubię takie tradycyjne w kolorystyce i dodatkach kartki świąteczne :)

wiola_c pisze...

piękna świąteczna kartka. bardzo mi się podoba jej ciepła kolorystyka i pomysł na przestrzenny napis z wykrojnika. :)

scraPina pisze...

Cudna kartka.
Wszystko jest piękne i ten przestrzenny napis i śnieg na bombce i papiery i koronki, wszystko! :)

Ewa S. pisze...

Przepiękne te święta!!!

Ludkasz pisze...

Cudna:)