Translate

poniedziałek, 8 września 2014

W nietypowym kształcie

Dzisiaj zapraszamy Was na Wyzwanie nr 3 Craft&You Design -  Kartka w nietypowym kształcie.



Moja interpretacja wygląda następująco:


Bazę kartki wycięłam wykrojnikiem Marianne D LR0327 z jednego z papierów z małego pada Frozen Paper. Koło ze środka kartki wycięłam z innego małego papieru Frozen Paper za pomocą Marianne D COL1362.



Dodałam też napis od Rosy Owl. Poinsecje zrobiłam z białych i szarych wycinanek narcyza z Namaste.



Zapraszamy do wspólnej zabawy :)

17 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Śliczna karteczka i piękny wzór wykrojnika, też się na niego skusiłam i czeka na swoją kolej :-) Piękne, mroźne kolorki.

krystynas pisze...

Piękna, mroźna i bardzo elegancka kartka.
A wykrojnik Marianne wspaniały - cudnie inspirujesz.
Pozdrawiam

wiola_c pisze...

Śliczna inspiracja. Zrobiło się mroźnie i zimowo. I właśnie mi uświadomiłaś, że chyba już czas zabrać się za kartki świąteczne, by potem zdążyć przed świętami.
Cudna kompozycja z poinsecji, piórek i wstążeczek. :)
pozdrawiam

Lady E pisze...

Piękna kartka!! Świetny kształt :) i śliczne kwaity!

LikaColorful pisze...

Piękna kartka!

ewarost pisze...

Karteczka wspaniała... prawdziwie zimowa :)

Magda Meg fashion pisze...

Przepiękna. Chyba czas zacząć kupować zimowe wykrojniki - to będzie mój pierwszy zimowy sezon :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo :*

Magda Meg fashion zdecydowanie to najwyższy czas na zakupy, potem nic ciekawego nie będzie w sklepach ;)

Anja pisze...

What beautifully done Monika !!!
Colors are as beautiful together!

Hart, greetings from Anja

artiza pisze...

Fenomenalna...piękna

Beacia - 24 pisze...

Boska po prostu boska - nic z siebie więcej nie dam rady wykrzesać. Cudne kwiaty. Widzę, że jakaś kurka dała piórka :P - albo nie dała i żeś ją oskubała. :P -fenomenalny efekt.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :*

Beaciu piórka wypadły z poduszki, więc je upchnęłam do kompozycji ;)

Boei pisze...

Cudowna! I obłędna kolorystyka ;)

Ann pisze...

Powiało mrozem ;)
Piękna kartka :)

Jasminum art pisze...

Jak widzę tą karteczkę, pierwsze skojarzenie: "Pani Zima", piękna, mroźna, lekka :)
pozdrawiam cieplutko,
Jasminum art

Ewa S. pisze...

Zachwycający chłodek, chociaż jak dla mnie zima mogłaby nas ominąć, a przynajmniej łaskawie potraktować w tym roku!!!

Ludkasz pisze...

Bardzo piękna interpretacja:)