Translate

poniedziałek, 1 września 2014

Urodziny z Daisy

Urodzinowa kartka z Daisy DDS3322 na rowerze powstała specjalnie dla dziewięcioletniej Julii.


Kartka to sztaluga, oparta na kwiatach. Poszczególne elementy podkleiłam na kosteczkach 2mm. Literki wycięłam alfabetem Marianne D CR1281, a z lewej strony banerka wisi zawieszka - żabka Marianne D JU0911.



Na kartce miał się znaleźć kotek, ale się dobrze schował ;) Kotek to stempelek digi od Sljekje.


Życzenia ukryłam pod podstawą kartki.


Na pudełku przykleiłam cyferkę wyciętą Marianne D COL1347.


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :* Życzę udanego pierwszego dnia szkoły :)

21 komentarzy:

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Nieziemska karteczka :) aż zazdroszczę tej osóbce :)

siembabka pisze...

Ohh... popadlam w zachwyt. Karteczka jest urocza a Ty lamiesz stereotym ze niebieski przypisany jest dla chlopca :)

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Karteczka oczywiście świetna, bo nie mogłoby być inaczej :-) I bardzo mnie ucieszył pomysł na życzenia w podstawie, bo zawsze w sztalugowych kartkach trochę mi brakowało miejsca.

scraPina pisze...

Świetna kartka! I do tego mój ulubiony kolor! :)
Naprawdę cudna! :)

Justyna pisze...

Waaauw,jaka piekna. I taka slodka.

witaminka pisze...

przecudna kartka

Klaudia/Kszp pisze...

Jest genialna! :))

Craftvena Marta Zaborowska pisze...

przepiękna!! I ten kocurek tak fajnie się schował :)

a.le kartka pisze...

Cudowna kartka! Z podwojnym "dnem" na życzenia - pomysłowo:-)

OriBella pisze...

Śliczna i słodziutka kartka:)

Justyna pisze...

Też nie mogłam kotka znaleźc , tak się ukrył. Karteczka piękna!

piaseiza pisze...

Prześliczna! Schowany kotek to taki fajny bonus :)

cyga pisze...

To jak poranna wycieczka po rosie. Słodka kartka.

GosiaMachynia pisze...

Ojej jaka cudna !!!!

Niebiesko_Oka pisze...

Moniu, cudowna kartka! Kotek dodaje całości uroku. ;). Pięknie ją ukwieciłaś.

Matilde pisze...

Słodka karteczka, a kotek to po prostu przeuroczy!

hania739 pisze...

Wspaniały komplecik :))

dokaem pisze...

Piękna kartka!

CRAFTY VIDEOS TIPS pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
wiola_c pisze...

Jak zawsze karteczka zachwyca. :)
I świetny jest ten pomysł na życzenia w postawie:)

Ewa S. pisze...

Ależ to cudeńko, ogromnie mi się podoba, to w jaki sposób oddana jest przestrzeń na kartce i jeszcze ten cudny błękit - mmmm!!!