Translate

piątek, 19 września 2014

Słodko

Słodka, urodzinowa karteczka powstała z papierów Marthy Stewart Baby Girl.


Wszystkie elementy, jakich użyłam pochodzą z tego zestawu papierów. Wycięłam z niego literki i słodkie, flokowane zwierzaczki.


Dodałam malutkie hortensje, które wycięłam za pomocą dziurkacza Marthy Stewart. Do wycinania wszelkich kółek użyłam wykrojników Kółka Nesting.  Banerek obsypałam brokatem Marthy Stewart.


Wnętrze kartki zdobią również flokowane zwierzątka, które podkleiłam kosteczkami 2mm.


Zrobiłam im też oczka z czarnych koralików.



Materiały ze Scrap&Art:
zestaw papierów Martha Stewart Baby Girl
brokat zestaw Biegun Północny Martha Stewart
zestaw wykrojników Kółka Nesting
Dziurkacz 3 w 1 - Hortensja Martha Stewart

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

15 komentarzy:

Aneta pisze...

Śliczny zestaw!

Artes de Nágela pisze...

Very cute!
Loved every detail.
Have a great weekend!

wiola_c pisze...

Śliczna sama słodycz. :)

Mihaela pisze...

Very cute work, Monika!!!

Paseczkowa pisze...

Słodzinki :)

SD pooja pisze...

Its so cute inside out :)

Angie_Art - Pracownia Artystyczna pisze...

Jak słodko!!! I ten zestaw takich delikatnie różowych kolorów. Zakochałam się :) Pozdrawiam

dokaem pisze...

Jaka słodko-dziewczęca!

Unknown pisze...

ale słodziak :):):)

Unknown pisze...

Słodkie :)

Cameliowekarty pisze...

Sama słodycz :)

Mój świat kolorów pisze...

Słodziutka i śliczna :)

cyga pisze...

Mała Kalinka będzie zachwycona.

Ewa S. pisze...

Rzeczywiście cudnie słodka urodzinowa karteczka!!!

Ludkasz pisze...

Śliczna kartka:)