Translate

środa, 3 września 2014

Ślubny składaczek

Nie wiem, czy pamiętacie mój komunijny eksperymentalny składaczek do którego inspirację znalazłam tutaj? W sierpniu powstała wersja ślubna tego składaczka.


Tym razem zamiast rozetki użyłam wycinanek z Marianne D LR0299. Dodałam trochę kwiatków, listków i perełek.


Opaska się zdejmuje, a wewnątrz oczywiście miejsce na życzenia. Brzegi kartki wycięłam dziurkaczem Marthy Stewart Delikatna ramka, który świetnie się sprawdził przy tej formie.


W komplecie pudełko.


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawione miłe słowa :* Pozdrawiam serdecznie :*

16 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękny ten składaczek. Ciekawa forma karteczki

a.le kartka pisze...

Przepiękna kartka w pudrowym różu,a forma jest bardzo efektowna!

ewinka Nowa pisze...

Świetna forma, widziałam ją na youtube i też miałam chęć ją zrobić. Tam była chyba bez opaski. Pięknie i delikatnie wygląda ta kartka :-)))

dokaem pisze...

Rewelacja!!!!

Mój świat kolorów pisze...

Delikatna i zachwycająca:)

Nancy Dynes pisze...

Beautiful!

edytta-p pisze...

Piękna kartka, w oryginalnej formie. Ażurowe serce dodaje wiele uroku i nadaje bardzo romantyczny charakter całości :)

LoveMeFlowers pisze...

Piękna i delikatna:)

Alqni pisze...

Bardzo oryginalna i wyjątkowo delikatna:))

krystynas pisze...

Zachwycasz formą kartki, kolorystyką i kompozycją kwiatową - przepiękna ślubna kartka.

Anonimowy pisze...

So soft and delicate, just lovely
Hugs Julie P

wiola_c pisze...

zachwycająca. Świetnie wykorzystałaś tą formę i zrobiłaś ją po Twojemu z piękną kompozycją i delikatnych kolorach. :)

Justyna pisze...

Piękny komplecik :-)

Unknown pisze...

forma świetna! a ozdobienie - jak zawsze - rewelacja! :)

el pisze...

elegancja

Ewa S. pisze...

Przepięknie podana forma składaczka, Moniu!!!