Translate

czwartek, 25 września 2014

Pierwsze wyzwanie Rosy Owl

Dzisiaj zapraszam Was do udziału w pierwszym wyzwaniu Rosy Owl. Warto powalczyć, bo zwycięzca otrzyma bon o wartości 90 zł do zrealizowania w sklepie Rosy Owl.


Moja interpretacja to ogrodowa kartka z-fold, z pergolą, kwiatami i listkami.


Pergolę wycięłam Marianne D CR1262, a na niej zakwitła magnolia herbaciane róże, kwiatuszki i pączki róż. Dodałam ażurowe listki Rosy Owl i listki róży. Napis to Sto lat od Rosy Owl. Użyłam papierów Studia 75 z kolekcji Panna Oliwia.





Zapraszamy do wspólnej zabawy :)

10 komentarzy:

Lady E pisze...

Cudna! Śliczne kwiatki :)

ewinka Nowa pisze...

Zachwycające warstwowe deskowe tło :-)))

AgaSi pisze...

Już mi słów brak żeby opisać Twoje cudne karteczki :) Mistrzowska - tego jeszcze nie było :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna!

wiola_c pisze...

Ile razy do Ciebie zaglądam, tyle razy wpadam w zachwyt. Karteczka jest prześliczna. Oczarowała mnie ukwiecona pergola. :)
Szkoda, że ta wysyłka z WOC jest zagraniczna, bo kwiatuszki u nich są śliczne i uzupełniłabym moje zapasy. :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa :*

Wiolu może rozwiązaniem są wspólne zakupy? Rabat się naliczy, a przesyłka podzieli na kilka osób.

Ludkasz pisze...

Cudna kartka:)!!!

artiza pisze...

cudna...ja tez lubię te piękne deseczki z PANNY OLIWII

cyga pisze...

Świetnie wygląda połączenie desek i tych delikatnych kwiatów

Ewa S. pisze...

A ja zachwycam się sposobem użycia napisu z wykrojnika, u Ciebie Moniu jest on zawsze piękny, chyba z Twoimi pracami najbardziej mu do twarzy!!!