Translate

piątek, 25 lipca 2014

Zaproszenia na urodziny

Summer Time PKP zainspirował mnie do zrobienia słodkich, dziewczęcych zaproszeń na 9 urodziny mojej Zuzi. Śliczne papiery, kwiatuszki i sznureczki połączyłam, dodałam trochę wycinanek i wyszło coś takiego:


Napisy wydrukowałam na drukarce.




Śliczna wróżka to wycinanka z wykrojnika Marianne D LR0323. Gałązki z Marianne D LR0151 i CR1245, okrągła serwetka CR1201, cyfra to COL1347. Stokrotki zrobiłam sama, pozostałe kwiatuszki pochodzą z zestawu. 




My birthday invitations go for the  Challenge#81  "Anything goes" 613 Avenue Create.
Sesja zdjęciowa moich zaproszeń zainspirowana zdjęciami Marty :*
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam gorąco :)

17 komentarzy:

Nitki Ariadny pisze...

Urocze i bardzo dziewczęce!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Superowe zaproszenia!! Fajna ta wróżka!

Craftvena Marta Zaborowska pisze...

Pięknie i kolorowo! Sama bym chciała dostać takie zaproszenie :) Wróżka jest the best!

witaminka pisze...

co tu dużo pisać po prostu piękne

kalinka pisze...

Przepięknie z tą wróżką. Zastanawiałam się nad zakupem takiego wykrojnika , a teraz już wiem, ze na pewno kupię:) Cudnie to zrobiłaś:)

scraPina pisze...

Cudowne zaproszenia! Takie radosne i dziewczęce, a jakie piękne kolory :)
No i wróżka jest rewelacyjna! :)

a.le kartka pisze...

Piękne, kolorowe, trochę bajkowe a z całą pewnością dziewczyńskie :))

SD pooja pisze...

Awesome..loved the beautiful fresh colors..most !

piaseiza pisze...

Śliczne i bardzo dziewczęce :)

Klaudia/Kszp pisze...

Cukiereczki :) Śliczne :))

Ewa S. pisze...

Jejkuś, fantastycznie dziewczęce -delikatne,zwiewne, bajkowe!!!

mazionta pisze...

Piękne zaproszenia! Śliczne kolory- Zuzia na pewno zadowolona!

sajciastyczna pisze...

ależ one są niesamowicie piękne, lekkie i delikatne , urocze, cudowne ! jestem pod kolosalnym wrażeniem !

artiza pisze...

fantastyczne...

Ola (Ikemo) pisze...

Bardzo lubie ten bazowy papier jest taki ciepły. Świetnie wykorzystałaś go w tych podobnych, a jednak róznych wersjach zaproszenia. Pozdrawiam cieplo

wiola_c pisze...

Świetne, bardzo wesołe i słoneczne. :)

Jolanda pisze...

I love the Fairy. Beautiful cards !