Translate

środa, 2 lipca 2014

Vintage i romantycznie

Bardzo lubię papiery Craft&You Design za ich wspaniałe kolory. Kolekcja Vintage Time urzeka też pięknymi wzorami.


Papier to Vintage Time 6 i jeden z niebieskich papierów z małego pada Vintage Time. Klatkę i ważkę wycięłam z arkusza Vintage Time 7 i podkleiłam na kosteczkach.



Kwiatuszki zrobiłam na mokro z papieru czerpanego z Namaste i wykrojnika Marianne D CR1203. Listki wycięłam z zielonego papieru czerpanego wykrojnikami Marianne D CR1264 i Cheery Lynn.


Druga kartka jest bardzo romantyczna za sprawą pięknego obrazka z arkusza Vintage Time 9. Użyłam też papierów z małego pada Vintage Time.



Kwiatuszki wycięłam Marianne D LR0128 z fioletowego papieru czerpanego, małe to Marianne D CR1204. Dodałam też różyczki z masy clay.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was serdecznie :)

29 komentarzy:

Eliza Art pisze...

Barak słów, piękne zestawienia, kwiatuszki robione przez Ciebie są suuuper. Mam pytanie gdzie kupujesz te piękne papiery? chętnie zaopatrzyłabym się do swoich poskręcanych prac. Dziękuję i pozdrawiam

Chimera pisze...

Przepiękne kartki, druga bardzo mi się podoba :)

Dr Sonia S V pisze...

WOW both your cards are stunning and Especially love the white blooms
Cheers
Dr Sonia

witaminka pisze...

przepiękne sa twoje karteczki

Etoile pisze...

śliczne kartki, w szczególności ta pierwsza, pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Obie sa piekne. Kwiatuszki wspaniale :)

artiza pisze...

zachwycające obie...

Gosia pisze...

Obie karteczki przepiękne, nieomal padłam z wrażenia , po prostu mistrzostwo świata.Dzięki Tobie zaczęłam sama kleić swoje kwiatki.Podziwiam Twoje prace od dawna .

aldonietka pisze...

O rany! Kompozycja kwiatowa na pierwszej kartce po prostu super! Jak i same kwiaty...

Margot-craftcorner pisze...

Piękne karteczki :) a kwiaty niesamowite cudeńka :)

a.le kartka pisze...

Wspaniałe kartki a Twoje kwiaty - cudne!

Ines pisze...

Cuda ,cuda ,cuda... :)

Unknown pisze...

Piękne karteczki, uwielbiam taką kolorystykę :)

mapowska pisze...

Jakie piękne, delikatne :D

edytta-p pisze...

Piękne karteczki, obie bardzo delikatne, a kwiaty jak marzenie :)

el pisze...

urocza i romantyczna ta druga

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :*

Eliza Art chodzi Ci o papiery Craft&You Design? Są dostępne w kilku sklepach, na pewno w Scrap Pasji.

Scrap kreacje pisze...

Obie przepiękne ale ta druga ach.... cudo :))

sajciastyczna pisze...

ohh, jak ja kocham ten romantyczny styl - obydwie fenomenalne!

Anonimowy pisze...

Wow! Absolutly stunning!!!

cyga pisze...

Co tam papiery, mnie niezmiennie urzekają Twoje kwiaty.

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Piękne kartki, a Twoje kwiaty... mistrzostwo świata :)

kalinka pisze...

Obie są cudowne!!!

adziamar pisze...

przepiękne propozycje i papiery również
Pozdrawiam

Angi pisze...

Obie piękne. Ale durga - fiolety - kocham :)

Selma pisze...

I love both of these. Your work is always so gorgeous.

wiola_c pisze...

Piękne karteczki a Twoje kwiaty jak zawsze zachwycają. :)

Dina Bobrov pisze...

просто супер.подскажите какие ножи использовали для листьев?

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Do wycięcia listków na pierwszej kartce użyłam wykrojnika Cheery Lynn Ivy strip. Na drugiej kartce użyłam listków z dziurkacza EKSuccess.