Translate

wtorek, 22 lipca 2014

Summer Time

Zapowiedź letniego KIT-u PKP kusiła kolorami. Nie mogłam mu się oprzeć i stwierdzam, że jestem zachwycona tym zestawem, jest wprost fantastyczny, idealny do wakacyjnych prac.
Mój urlop niestety już za mną, więc w ramach utrwalania wspomnień zrobiłam LO ze zdjęciem kamienistej plaży.


Z KIT-u Summer Time użyłam pięknego papieru Color Hills, łącznie z paskiem z nazwą, który pocięłam na kawałki i użyłam jako tytułu. Dodałam niebieski sznurek, który poplątałam i pozwiązywałam. Wycinanki strzałeczkę i balon pomalowałam na niebiesko farbą Matte blue 13arts.
W sumie prosty LO, ale mam nadzieję, że kojarzy się z gorącymi kamieniami i chłodnym morzem.



Użyłam też własnoręcznie zebranych muszelek, mikrokulek 13arts w dwóch rozmiarach, perełek, mnóstwo gazy, kawałków papieru wizytówkowego pomazanego farbą Matte blue i Metallic! blue, serwetek Primy i wykrojnikowych chmurek. Pod zdjęciem zrobiłam wzór pastą strukturalną 13arts i maską Orbs Primy, dodałam też chlapnięcia białym tuszem Splash! 13arts i niebieską farbką. Zacieki zrobiłam  rozwodnioną farbką Matte blue. Brzegi LO pomalowałam pędzelkiem zmieszanymi niebieskimi farbami, a potem roztarłam palcem. Obok zdjęcia znalazł się też płócienny motylek  Primy.





LO zrobiłam według mapki 13arts Challenge #20 .
Dziękuję za wizytę i miłe słowa :*

13 komentarzy:

Wanda pisze...

wow! cudowne LO świetna kompozycja dodatki oraz kolorystyka oddają cały klimat wakacyjny:)

Chimera pisze...

Ale śliczny! Świetna, wodna kolorystyka :)

kalinka pisze...

Nie znam się za bardzo na LO , ale Twoja praca podoba mi się:) w tym roku tez wypoczywałam na kamyczkowej plaży:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam <3

Kalinko nie trzeba się znać, jak się podoba, to znaczy, że wyszło dobrze ;) A kamyki są fajniejsze na zdjęciach niż na żywo, w przyszłym roku będę zdecydowane szukać piaszczystej plaży ;)

AgA pisze...

Fantastyczna praca!!! Czuć ciepło lata i ochłodę wody jednocześnie :)

Mój świat kolorów pisze...

świetna, niesamowita , wspaniała i lato , i rozgrzana plaża , i chłód nieba,,,:)

Justyna pisze...

Piękna praca i cudny niebieski kolorek.....aż zatęskniłam za morzem :)

a.le kartka pisze...

Niebiesciutka woda, buzchmurne niebo, rozgrzane kamyki - super wakacje. LO wspaniale bedzie je przypomninac:-)

wiola_c pisze...

I proszę tu gaza, tam mikrokulki, trochę muszelek, kilka dodatków i masz piękne LO. Ale wcale nie tak łatwo stworzyć taka piękną kompozycję i jeszcze, by te wszystkie dodatki stworzyły jedna spójną całość. Ty to potrafisz! Śliczny scrap. świetnie wykorzystałaś KIT. :D

AgaSi pisze...

Moniś, co ja widzę! Ani jednego kwiatka! :) Śliczny jest, kolorek taki orzeźwiający, w sam raz na upały :)

Unknown pisze...

this is just amazing.... the blue conveys such a sense of peace and calm, just like a lovely day by the beach. Wonderful take on the sketch, and thanks for joining us at 13@rts this month!

Ewa S. pisze...

Ależ cudownie oprawione te kamiorki, LO zachęca swoim urokiem do takich kamienistych wakacji, mimo niedogodności!!!:)

Bellaidea pisze...

Jaka ladna praca i w moich ukochanych kolorach :), dziekuje bardzo za zabawe z 13 arts! Mam nadzieje ze kolejne wyzwanie tez Ci sie spodoba... :)