Translate

poniedziałek, 14 lipca 2014

Na pamiątkę

Na zakończenie szóstej klasy dla wychowawczyni powstał specjalny album. Zdjęcia do niego wykonali sami uczniowie w trakcie specjalnej lekcji. Bawili się przy tym świetnie,co oczywiście widać na zdjęciach, a więc musiałam dostosować do nich sam album. Dlatego właśnie użyłam Smasha Szkoła, który idealnie dopasował się i do tematu i do kolorów. Oczywiście nie wypełniłam wszystkich stron Smasha, dużą część wyrwałam i użyłam do zrobienia warstw - to te elementy z widocznym wyrwanym brzegiem z dziurkami. Nie mogłam używać wielu elementów przestrzennych, ale i tak album wyszedł naprawdę obszerny. Na koniec uczniowie dopisali swoje uwagi, imiona, nicki, dzięki czemu album będzie naprawdę świetną pamiątką po wspólnie spędzonych latach.










Jako, że album jest zupełnie nie w moim stylu, bez jednego kwiatka (!) do kompletu musiałam, po prostu musiałam zrobić kobiecy, kwiecisty tag z mnóstwem primowych kwiatków. Papier, którego użyłam to strony wyrwane ze Smasha.


I kilka zbliżeń na detale - jak widać, to, że album był płaski, nie znaczy, że nie miał mnóstwa warstw ;)


Użyłam wyszywanych ikon Primy, świetnych naklejek Enamel w różnych kolorach i kształtach, kolorowych Sugar dots, ATC Primy w dwóch rozmiarach z fajnymi hasłami...


...karteczek Album made easy We R Memory Keepers z różnych zestawów, użyłam ich nieco inaczej niż to przewidziła producent ;), primowej serwetki... Tekturowe strzałki pomalowałam białą satynową farbą Marthy Stewart.


Materiały ze Scrap&Art:
Smash Szkoła K&Company
Captured - Journaling Cards We R Memory Keepers
Official - Journaling Cards We R Memory Keepers
Indian Summer - Journaling Instagram Cards We R Memory Keepers
Kształty Ciepłe Kolory - Naklejki Enamel We R Memory Keepers
Kształty Zimne Kolory - Naklejki Enamel We R Memory Keepers
Ćwieki Srebrne We R Memory Keepers
Wyszywane ikony - Enjoy Life Prima
IOD- Sugar Dots Prima
ATC 3x4 - Instascrap Prima
ATC 2x2 - Instascrap Prima
Koronka II - Wykrojnik Prima
Charlotte - Papierowe kwiatki białe Prima
Free Spirit Good Vibes  Prima
Allstar - Papierowe Kwiatki Prima
Biały - Satynowa Farba Akrylowa Martha Stewart
Dziurkacz warstwowy Liść Martha Stewart
Zestaw Clay - Kwiaty Martha Stewart
Masa plastyczna Clay - biała Martha Stewart

Ufff, długi album, dużo zdjęć i długa lista produktów ;) Dziękuję Wam za cierpliwe dotrwanie do końca :* Życzę udanego poniedziałku :*

11 komentarzy:

GosiaMachynia pisze...

Fantastyczny pomysł :)) Bardzo mi się podoba forma układ wszystko :))

JaMajka pisze...

ŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAŁ!!!!!!
CUDNY!!!!!! ♥♥♥

Edyta pisze...

Super!!! Może powinnaś przemyśleć, czy "w Twoim stylu" to jest tak kwieciście. Wyszedł Ci rewelacyjnie!

witaminka pisze...

świetna pamiątka

Świat według Basi pisze...

świetny album piękna pamiątka

Świat według Basi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
dagmarakos.blogspot.com pisze...

wspaniała rzecz, niezwykła pamiatka :)

sajciastyczna pisze...

ależ się musiałaś napracować ! ale wygląda wspaniale!

Werciakol pisze...

Monia genialny!!!!!!idealnie się to wszystko razem spasowało!

wiola_c pisze...

Jest przecudny!!!!! Też taki chcę! .:)
Chyba wyciągnę z szuflady zakurzony dyplom nauczyciela. he he he
Pięknie Moniś dobrałaś te wszystkie elementy i choć nie ma tam kosteczek to i tak widać wszystkie warstwy. :D

Ewa S. pisze...

Obłędny album, stanowi spójną całość, bardzo mi się podoba, że jest taki "młodzieżowy"!!!