Translate

czwartek, 3 lipca 2014

Gorący imieninowy komplet

Witajcie :) Nie było mnie tu chwilę, dobrze, że automatyczna publikacja postów działa ;)
Dziś mam dla Was gorący imieninowy komplet z napisami od Rosy Owl. Do jego wykonania użyłam oczywiście słów W dniu Imienin oraz ślicznych różanych listków.


Różę zrobiłam z papieru czerpanego o gramaturze 150g, oczywiście z Namaste. Ogniste papiery są z  Rapakivi.




W komplecie zrobiłam również bardzo praktyczny notes z napisem, który skleiłam z dwóch wycinanek, aby był nieco bardziej przestrzenny. 



A całość zapakowałam do ozdobnej torby z etykietką.


Etykietkę zdobi negatyw napisu  W dniu Imienin. Wycięłam napisy, potem wycięłam koło i podkleiłam je na kosteczkach 2mm. Efekt jest dość ciekawy, prawda?


Dziękuję za to, że zaglądałyście do mnie :* Pozdrawiam Was serdecznie :*

14 komentarzy:

witaminka pisze...

bardzo fajny komplecik

Eliza Art pisze...

Piękna czerwień i wspaniała całość, pozdrawiam

a.le kartka pisze...

Sliczny komplet! Papier w czerwoną pepitke jest świetny a Twoje kwiaty są niezwykłą ozdobą:-)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Piękne kolory - bardzo mi się podoba komplecik.

Scrap kreacje pisze...

Piękny energetyczny komplecik :))

wiola_c pisze...

Piękny, energetyczny komplecik, a napis w kole prezentuje się świetnie. :)

kalinka pisze...

Piękne i mocne kolory. fajnie to wszystko połączyłaś:)

cyga pisze...

Wyraziście, lubię takie soczyste czerwienie.

Mój świat kolorów pisze...

Bardzo energetyczny komplecik:)

Unknown pisze...

Cudowny komplet,a róże są prześliczne,poproszę o kursik na te różyczki :D

joyanna pisze...

Super energetyczny komplet! Pomysłowo wykorzystany papier po wycięciu napisów wykrojnikami.

artiza pisze...

fantastyczny...

Daria pisze...

Piękny komplet, energii przybywa od samego patrzenia :) Pozdrawiam serdecznie :)

Ewa S. pisze...

Cudownie energetyczny, elegancki, piękny komplet!!! Róża natomiast boska!!! Ja Moniu, zachwycona Twoimi kwiatkami na torebce, którą od Ciebie otrzymałam, pozwoliłam sobie potraktować je trochę jak kurs i spróbowałam zrobić własne - zapraszam moją mistrzynię do spoglądnięcia na efekty tej "nauki" http://ewiks69.blogspot.com/2014/07/panstwo-ptaszkowie.html