Translate

poniedziałek, 7 lipca 2014

Chłopięce

Prawdziwie chłopięce (mam nadzieję) bony na sesję zdjęciową powstały przy użyciu wykrojników Marianne D.


Pierwszy z nich zdobi pociąg Marianne D LR0308, który podkleiłam kołem wyciętym jedną z lipcowych nowości Marianne D COL136.



Drugi bon zdobi strój piłkarski wycięty Marianne D COL1335. Dodałam też napisy: słowo sesja wycięłam nowym alfabetem Marianne D CR1281, a słowo foto to Marianne D COL 1350.



Wszystkie papiery pochodzą z Galerii Rae.


Dziękuję Wam za odwiedziny :* Życzę wspaniałego wakacyjnego tygodnia :)

8 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Przesympatyczne :-) a mi szczególnie podoba się to zaproszenie z pociągiem. Super!

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Baaardzo chłopięce i baaardzo ładne :)

wiola_c pisze...

Piękne zaproszenia. :)
Pierwsze zachwyca kolorami, śliczną ciuchcią, a drugie fajna kompozycją. :)
pozdrawiam

Ktosia79 pisze...

Rewelacyjne!!!

Wanda pisze...

cudne bardzo podoba mi się kolorystyka:)

Lilka pisze...

Są cudne!

Eliza Art pisze...

Cudowne kolorki, bardzo pięknie wykonana zaproszenie, pozdrawiam

Aga pisze...

piekne karteczki