Translate

sobota, 31 maja 2014

Wyzwanie #16 Don&Daisy

W tym miesiącu tematem wyzwania na blogu Don&Daisy są pozdrowienia z wakacji. Moja interpretacja to kartka z wypoczywającą Daisy DDS3320.


Przeuroczy papier to Fresh Flowers Marianne D. Użyłam również różyczek RB2204, RB2215, kwiatuszków CR1202. Gałązki to wycinanki z CR1264, na których zawiesiłam domek LR0205.


Trawa to sopelkowy border LR0135, który wycięłam kilkukrotnie i podkleiłam na różnych poziomach kosteczek.




Zapraszamy do wspólnej zabawy, jak zawsze można wygrać wspaniałą nagrodę ufundowaną przez Marianne Design :)


 Pamiętajcie tylko, że trzeba użyć stempelka Don&Daisy, szczegółowe zasady tu.

12 komentarzy:

Ann pisze...

Świetna, wiosenna kartka :) podoba mi się jej przestrzenność :)

piaseiza pisze...

:)))) Świetna!

Annie pisze...

such a pretty summer card and I love Daisy in the meadow you have made. and beautiful flowers too.
hugs, annie x

DOBROSŁAWA pisze...

Papiery jak papiery, ale Ty z nich zrobiłaś mistrzostwo

Malgodia pisze...

Śliczna karteczka :)

OriBella pisze...

Śliczności karteczka:)

Elise pisze...

Wowwww! This is GORGEOUS! I love the scene you've created .. soooooo CLEVER & STUNNING!


Big Hugs,
Elise

Ania pisze...

Jaka słodka karteczka, brawo!

Cataleya pisze...

Dear Monika, it's AMAZING card!!! I love it in every detail!!!
~Olga Kovalchuk

wiola_c pisze...

Piękna! Bardzo bardzo relaksująca. :)
Szkoda, że za oknem u nas zupełnie inna pogoda niż na Twojej ślicznej karteczce. :(
Może słońce się zawstydzi jak ją zobaczy i wróci nas ogrzać. ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

A.... polezalabym sobie tak w trawce jak za dawych lat :) Cudna kartka. Piekne kolory.

Joanna Wiśniewska pisze...

A.... polezalabym sobie tak w trawce jak za dawych lat :) Cudna kartka. Piekne kolory.