Translate

poniedziałek, 26 maja 2014

Relaks

Miło posiedzieć na słoneczku z kawą lub herbatą, prawda? Moja Daisy DDS3318 najwyraźniej bardzo to lubi ;)


Posadziłam ją przed ścianą domu, z drzwiami Marianne D LR0312. Drzwi obrósł bluszcz LR0206, gałązki CR1264 oraz różyczki RB2210 i RB2216. Trawa to sopelkowy border LR0135, a na trawie stoją buty LR0316. Cegły na ścianie zrobiłam z wycinanek z okna CR1259 (pomysł podpatrzyłam u Wioli). Turkusowy papier to Country Home Marianne D, a bazę zrobiłam z papieru Kraft Marianne D.



Drzwi lekko potuszowałam, potem rogi i okucia pokryłam Crackle accents.


Dziękuję za odwiedziny, bardzo się cieszę, że kartka z piwoniami tak Wam się spodobała :*
Życzę Wam miłego poniedziałku :)

18 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudna! Pieknie ma przed domem Daisy :)

Wanda pisze...

Moniu cudna karteczka mogłabym się zamienić z Daisy:)pozdrawiam

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Chętnie z Daisy napiję się kawusi:) bardzo klimatyczna :)

Chimera pisze...

Piękny ogród jej stworzyłaś, bardzo urocza kartka :)

Miriamart pisze...

Ach wspaniała praca :)

wiola_c pisze...

Cudna. Piękne i kolorki, i kompozycja, i stempelek. Och chciałoby się tak jak Daisy usiąść na ławeczce i napić się herbatki/kawki w w pięknym otoczeniu kwiatów, a nie siedzieć w pracy przy biurku. ;)
Pozdrawiam i dziękuję za wspomnienie o mojej osobie. :*

Elfi pisze...

How beautiful. I love the decoration of your card.
Hugs Elfi

OriBella pisze...

Cudeńko taka karteczka!!!

mapowska pisze...

Jaki śliczny sielankowy obrazek stworzyaś :) Piękna kartka.

a.le kartka pisze...

Piękna scenka, zatrzymana chwila jak na zdjeciu. Piekne kolory!

el pisze...

piękna

Anonimowy pisze...

Przeurocza! Cudowne kolory, świetnie te cegiełki wyglądają :))

piaseiza pisze...

Ale fajna!

Ewa S. pisze...

Jej zazdroszczę kawusi na słoneczku, a Twoimi umiejętnościami Moniu się zachwycam!!! Cudowna jest ta karteczka!!!

Dobra pisze...

Masz rację że miło posiedzieć z kawusią lub herbatką. A karteczka wspaniała, nie wiem co mam pisać bo u Ciebie to zawsze są wspaniałe prace.

Asia pisze...

Rewelacyjna ! Już jestem zrelaksowana :)

Beacia - 24 pisze...

Super karteczka taka radosna i pełna ciepła.

Anka_Hanka pisze...

Bardzo zrelaksowana ta Daisy:) ja też w takim otoczeniu bym się tak rozmarzyła.....