Translate

poniedziałek, 12 maja 2014

Nostalgicznie

Zamyślony i ciepły LO powstał z papierów z kolekcji Time travellers Prima. Użyłam dwóch arkuszy z pada A4, uzupełniłam je o dwa ATC z tej samej kolekcji.


Użyłam całkiem sporo kwiatków z różnych kolekcji Primy: brązowe różyczki, Avon rose north country, Allstar, Anne Marie, Avante White.


Są też Junkyard findings i piękne czerwone Say it in crystals.




Żywiczny narożnik potuszowałam i pomalowałam mgiełką.


Materiały ze Scrap&Art:



Dziękuję za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam Was serdecznie :*

20 komentarzy:

Anka_Hanka pisze...

Przepięknie zagospodarowałaś papierki Primy, choć kolory nietypwe dla Ciebie:-) , kwiatki i dodatki pasują idealnie, a całość na prawdę super!

Wanda pisze...

wow cudne:)

mosia pisze...

cudny!
piękne czarne tło i te kwiaty w tak pięknych, mocnych kolorach!

lilavati pisze...

dawno mnie tu nie było a takie piękności pokazujesz :)

wiola_c pisze...

Przepiękny. Super kompozycja i świetnie dobrane kolory. Ta czerwień pięknie kontrastuje z czarnym tłem. I te wszystkie szczególiki... :)

allearte pisze...

Piękna kolorystyka! Super kompozycja :)

Beacia - 24 pisze...

Piękny. Jak zawsze fantastycznie dobrane dodatki i kompozycja mistrzowska :)

Rae pisze...

Jaka Zuzia już duża! I taka poważna na tym zdjęciu :)
Świetnie wyszło :)

OriBella pisze...

Jest zachwycający!!! Cudne kolorki i detale:)

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękne LO, niesamowita kolorystyka!

Chimera pisze...

Wspaniały! Doskonale skomponowany :)

wiol5 pisze...

Jak zwykle wszystko dopracowane i przemyślane. pięknie

piaseiza pisze...

Przepiękny!

krystynas pisze...

Przepiękna praca, bardzo mi się podoba połączenie czerni i czerwieni - wspaniale uwydatnia zdjęcie.

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous layout! Love all the beautiful blossoms!

Ann pisze...

Piękny, bardzo dopracowany w każdym detalu layout :)
Bardzo podoba mi się kolorystyka - jest ciemno, ale nie przytłaczająco czy ponuro :)

AgaSi pisze...

Nawet kompozycje kwiatowe nie podpowiedziałyby mi, kto jest autorem pracy :) Monia i czarny scrap - niemożliwe :) Ale wyszedł fantastycznie!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa :*

Aguś ten skrap nie jest czarny, to bardzo ciemny brąz ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo podoba mi sie Zuzi zdjecie.
Piekny layout.

Ewa S. pisze...

Ależ cudowny klimat, uwielbiam prace w ciemnych kolorach, a sama jakoś tak rzadko po nie sięgam!!!