Translate

poniedziałek, 5 maja 2014

Na osiemnastkę

Dziś pokażę Wam kartkę w pudełku na osiemnaste urodziny, cała w niebieskościach papierów Sunshine Love Studia 75, konkretnie tego i tego.


Nie mogło oczywiście zabraknąć polskich wykrojnikowych napisów od Rosy Owl - W dniu urodzin mniejszy zestaw napisów trafił na kartkę, a większy ozdobił pudełko. Napis na kartce wycięłam z białego i zielonego papieru, skleiłam i podkleiłam kosteczkami 2mm, aby był bardziej przestrzenny.



Cyferki wycięłam  Marianne D COL1347, a imię alfabetem COL1350. Dodałam też baloniki PP1401.



Dziękuję za odwiedziny, pozostawione miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

15 komentarzy:

Czarna dama pisze...

Ja lubię niebieski w każdym odcieniu, więc dla mnie kartka super :)

betina pisze...

Nieprzekombinowana, elegancka i w fajnej tonacji :)

Angi pisze...

Świetna taka wodno-szuwarowa kolorystyka :)

Eliza Art pisze...

Bardzo szykowna , elegancka,pozdrawiam

Chimera pisze...

Rewelacja! Super jest :)

wiola_c pisze...

Świetna kolorystyka i kompozycja. niby taka prosta a jednak wcale niemało na niej elementów. :)

piaseiza pisze...

Bardzo fajna, świetnie zmontowałaś imię :)

GosiaMachynia pisze...

Wow świetny komplet !!!

Aneta pisze...

Świetna kartka dla chłopaka. Podoba mi się połączenie kolorów i kompozycja całości.
Pozdrawiam serdecznie!

Aneta pisze...

Świetna kartka dla chłopaka. Podoba mi się połączenie kolorów i kompozycja całości.
Pozdrawiam serdecznie!

Moniś-ka pisze...

Rewelacyjna, fantastyczna kolorystyka - cudo:)
Pozdrawiam.

Dobra pisze...

Świetna karteczka i ma śliczne kolorki.

OriBella pisze...

Jak dla chłopaka na 18-tkę, to spokojna taka;)

Klaudia/Kszp pisze...

Świetny komplet, Moniu :)

Ewa S. pisze...

Bardzo mi się podoba męska oszczędna kompozycja i forma napisania imienia!!!