Translate

środa, 28 maja 2014

Mini

Dziś pokażę Wam mini album, który powstał z jednego arkusza papieru 30x30. Zainspirował mnie ten kurs, ale jak zwykle zmieniłam rozmiary. Album mini, ale zdjęć dużo, więc uzbrójcie się w cierpliwość.


Album zrobiłam z Primowych materiałów ze Scrap&Art, głównie z kolekcji Seashore. Użyłam papierów 15x15 Seashore, tagów i kwiatka również z tej kolekcji. Dodałam też małe kremowe kwiatuszki, różyczki białe, niebieską i szarą oraz ćwieki Delight. Błyszczące dodatki do samoprzylepne Enamel We R Memory Keepers  w świetnych kształtach oraz brokatowe Say it in crystals Time travelers.









Cały albumik wygląda po rozłożeniu tak:



Tag można wyjąć i napisać na nim kilka słów.


I jeszcze raz grubasek w całej okazałości ;)


Materiały ze Scrap&Art:

papiery 15x15 Seashore Prima,
tagi Seashore Prima
kwiatki Seashore Prima
kremowe kwiatuszki Prima
różyczki białe Prima
niebieskie róże Prima
szare róże Prima
ćwieki Delight
Enamel We R Memory Keepers
Say it in crystals Time travelers Prima

Dziękuję za cierpliwość i pozdrawiam Was serdecznie :)

15 komentarzy:

Chimera pisze...

Cuuuudny jest, wow!!

mProjekt pisze...

WOW alee cudo ja chce kurs:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)

MProjekt kurs jest - podałam link na górze: http://papercraftscissors.com/2013/05/12/1192/?utm_source=feedly

Mój świat kolorów pisze...

Przepiękny i bardzo efektowny:)

Anka_Hanka pisze...

Cudny, oddaje klimat i atmosferę zdjęć, taki wakacyjny...z muszelkami i plażą....choć zapewne dodatki z jednej kolekcji pasują do siebie to i tak podziwiam mistrzostwo ich użycia...

Wiosenne Wycinanki pisze...

fantastyczny! niesamowicie ciekawa forma i cudne wykonanie. taki albumik to piękna pamiątka :)

mosia pisze...

po prostu rewelacyjny!

scrapfantazje pisze...

Och... Aż chce się jechać nad morze... Super!

Zielonooka pisze...

Genialny album z fantastycznymi fotkami!!! Rewelacja!!!

GosiaMachynia pisze...

Fantastyczny !Piękne kolory... ale fajna pamiątka :) Brawo !!

wiola_c pisze...

Wow ale cudny. :)
Przepiękne kolorki i forma. Świetna pamiątka. :)

ewarost pisze...

Prześliczny... i te kolory :)

OriBella pisze...

Rewelacja i album i fotki!!!

Unknown pisze...

What a remarkable card. Thank you for the inspiration!

~Shawnie B.
Shawnie@CardsByShawnie.com
www.CardsByShawnie.com

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo lubie takie mini albumiki :)
Twoj jest cudny!