Translate

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Urodzinowa

Bardzo specjalną kartkę urodzinową zrobiłam dla Darii, która walczy z ciężką chorobą. 24 kwietnia Daria skończy 6 lat, może i Wy wyślecie jej kartkę? Z pewnością sprawi jej przyjemną niespodziankę.


Do ozdobienia mojej kartki użyłam stempelka Don&Daisy DDS3339 i miksu różnych papierów Marianne D. Oczywiście nie mogło zabraknąć zrobionych przeze mnie kwiatów. Małe kwiatuszki zrobiłam z różowego papieru czerpanego za pomocą wykrojnika CR1201 (użyłam najmniejszego kwiatka), a duże wycięłam z kremowego papieru czerpanego małą rameczką z zestawu CR1251. Listki to Marianne D CR1245, CR1244 i zawijasek LR0271.


Kartka wyszła bardzo przestrzennie, wręcz pękato ;)


Cyfrę wycięłam Marianne D  COL1347, a literki imienia alfabetem COL1350.


Okrągła serwetka to CR1201, dodałam też motylkowy border z kwietniowych nowości Marianne D CR1267.


Pomiędzy listkami ukryła się biedronka JU0911.



Mam nadzieję, że małej jubilatce kartka się spodoba ;)
Życzę Wam przyjemnego poniedziałku :)

13 komentarzy:

Joanna Wiśniewska pisze...

Na pewno sie spodoba! Cudna jest.

Klaudia/Kszp pisze...

jest przepiękna! :)

Unknown pisze...

Prześliczna! :))

Chimera pisze...

Bardzo urocza kartka :)

Scrap kreacje pisze...

Śliczna!! Daria na pewno będzie zachwycona :))

Ludkasz pisze...

Śliczna:)

Karmeleiro pisze...

Cudne pastelowe kolorki, skojarzyły mi się z ciasteczkami makaronikami" :))

Art_Dorota pisze...

piękna karteczka :)

wiola_c pisze...

Prześliczna karteczka w pięknych kolorach. Stempelek idealny dla małej dziewczynki. Na pewno Daria będzie na zachwycona. :D

Unknown pisze...

Śliczna,dziewczęca i kolorowa w sam raz na taką okazję :)

Dobra pisze...

Przepiękna karteczka. Wspaniale się prezentuje.

aldonietka pisze...

Kartka jest piękna!

OriBella pisze...

Śliczności!