Translate

środa, 2 kwietnia 2014

Taka sobie wymianka...

Miałam niedawno przyjemność brać udział w pewnej wymianie. Z tej okazji zrobiłam różowy i kwiecisty zestaw.


Zestaw składał się z taga i pudełka, które ozdobiłam UHKami, dodałam serwetkę Cheery Lynn, falbanki z dziurkacza Grand Garden Marthy Stewart, a przezroczyste napisy pochodzą z zestawu K&Company Watercolour bouqet. Kwiaty są z Iamroses, oprócz największych, które zrobiłam z papieru czerpanego wykrojnikiem Marianne D LR0128. Serce wycięłam Marianne D LR0299. 




Pudełko było niepozorne, a w środku schowałam...


...kilka garści własnoręcznie zrobionych kwiatów.


Róże z Marianne D CR1203 według mojego kursu...


Stokrotki z jasnoróżowego papieru czerpanego z Namaste, różne gnieciuszki według kursu,  wycinane najróżniejszymi wykrojnikami Marianne D - CR1204, CR1248, CR1249. Ciemnoróżowy papier również z Namaste. Anemony zrobiłam z żółtego papieru czerpanego, a wszystkie listki z zielonego papieru. Czy wspominałam, że uwielbiam papier czerpany? ;)


Kremowo-różowe kwiatuszki z CR1203, kremowego papieru czerpanego i farbki 13 arts.


I jeszcze białe zawilce :)


Do zestawu dodałam też paczkę słodyczy, również ozdobioną Marianne D LR0299.


Cały komplet wyglądał tak:


Ufff, zamęczyłam Was dziś zdjęciami ;)
Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia :)

24 komentarze:

el pisze...

coś Ty nigdy nie męczysz , moje oczy odpoczywają przy Twoich dziełach , działasz na nie kojąco i łagodząco

Chimera pisze...

Cuuuuudo! Przepiękny komplet, a kwiaty boskie!

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Ale cudowna paczuszka! Komplecik przepiękny, a kwiatki obłędne! Z pewnością osoba obdarowana była zachwycona, ja bym była :)

Beacia - 24 pisze...

Ale cudo i te Twoje kwiatki rozkładające na łopatki. :) Zapewne obdarowanka była zachwycna :)

Wanda pisze...

wow cudownie pięknie zapakowane:) prześlicznie

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

cudny zestaw :) A te kwiatuszki jak żywe, dla mnie jesteś mistrzynią kwiatuszków, zawsze podziwiam :)

perelka111 pisze...

wow fanstastyczne kwaituszki..kazdy chciałby dostac taki zestaw..

wiola_c pisze...

zestaw przepiękny!!! Śliczna kompozycja. A to co było schowane w pudełku - zachwyciło. Jak się domyślam-obdarowana osoba była zachwycona wszystkim. :D

SD pooja pisze...

WHat a gorgeous set !! I just love how you make coordinating boxes for cards !The flowers are lovely !

Osowiała Sowa pisze...

Przepiękny zestaw!

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękny komplet oraz zawartość pudełka :))

piaseiza pisze...

Piękny prezent przygotowałaś, cudne kwiaty.

ewinka Nowa pisze...

Kwiaty przecudne, zestaw również !!!

Matilde pisze...

Monia, te Twoje kwiatki to jest absolutne mistrzostwo świata! Chyba już to kiedyś pisałam, ale powtórzę: primowe mogą się schować! :)

Anonimowy pisze...

Przepiękny zestaw, obłędne te Twoje kwiatki. Pozdrawiam :)

AgaSi pisze...

Moni, za Twoje kwiatki to normalnie dałabym się pokroić :) Cudo, cudo i jeszcze raz cudo :)

Dobra pisze...

Cudny zestawik, a kwiatuszki rewelacja.

betina pisze...

Bajeczny zestaw, od którego trudno oderwać wzrok :))))

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Zestaw obłędnie piękny a kwiaty swojej roboty uwielbiam :-) zawsze są takie niepowtarzalne :-)

donka66 pisze...

Bajkowy zestaw, zjawisko nieziemskie po prostu! A Twoje kwiaty są tak piękne, że mowę mi odjęło! Kiedyś kupiłam w naszym papierniczym papier czerpany, żeby spróbować zrobić kwiaty, ale wyszły... hmmm, lepiej nie pokazywać. Papier kosztował 6,50 zł za 1 kartkę A4, sztywny jak karton i kwiatki przypominały bardziej szyszki :)))

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję za Wasze miłe słowa :*

Moje kwiaty naprawdę są banalnie proste w wykonaniu, a cały sekret to dobry papier czerpany i ściśnięcie gotowego kwiatka od spodu, wtedy nabiera przestrzenności ;)

Donko pewnie papier, który kupiłaś był zbyt gruby. Papier z Namaste może mieć gramaturę 300g i jest wtedy sztywny jak tektura. Musisz przetestować cieńsze papiery i zobaczysz, że wyjdą Ci śliczne kwiatuszki :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Tak pieknie przygotowane kwiatki. Myslam ze kupne :) cudny komplecik :)

Mrs Frizz pisze...

Jaw droppingly gorgeous ... Truly.

Sparkly Engineer pisze...

Now this is an incredible gift beautiful and useful