Translate

sobota, 26 kwietnia 2014

PoKITujemy?

Druga edycja PKP przyniosła słodkie, nostalgiczne, romantyczne papiery i dodatki. Klimaty narzuciły się więc same, a ja tym razem zrobiłam z nich taki komplet:


Komplet jest przeznaczony dla pewnej młodej damy, więc jest kwiecisty, romantyczny i pełen światła, a przynajmniej taki miał być ;)


W tym zestawie PKP były głównie małe kwiaty, a ja jestem fanką kwiatów. Poradziłam sobie z tym tak, że sama zrobiłam duże kwiaty (wykrojnikiem Marianne D CR1203) z jednego z papierów z zestawu, małe kwiaty to Primy z zestawu. Listki wycięłam różnymi wykrojnikami (m.in.Marianne D LR0151, LR0164) z zielonego papieru, który również był w zestawie.


Kawałka tiulu z zestawu użyłam do stemplowania gessem. Farbki i gesso oczywiście 13arts. Różowy tusz Primy z zestawu.


Do kompletu zrobiłam również notes, również w całości z materiałów z zestawu...


...duży kwiat robiony ręcznie za pomocą Spellbinders Rose creation.


W komplecie była również koperta, oczywiście na pieniężną część prezentu. Kopertę usztywniłam przyklejając do jej przodu połowę bazy na kartkę, którą ozdobiłam.



Tak wygląda cały zestaw, który już trafił do Gabrysi ;)


Dziękuję, że zajrzałyście do mnie, wkrótce zapraszam na kolejną część prac z PKP.

21 komentarzy:

Chimera pisze...

Przepiękny! Kolory bardzo przyjemne :)

Unknown pisze...

Śliczny komplet przepiękna kompozycja kwiatowa,i super dobrane kolorki :)

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacyjne prace:)
Pozdrawiam serdecznie-Gosia
http://peniniaart.blogspot.com/

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Kolory podyktował sam KIT ;)

piaseiza pisze...

Cudo, robisz piękne kwiaty :)

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękny komplet :) Kwiaty niesamowite!

ADA pisze...

No cos pięknego!

Mona Pendleton pisze...

Wow! What a gorgeous project! Love the blossoms and all the texture! So incredibly elegant!

Handmade By Doris pisze...

Komplet jes cudowny! Pięne kolory i kwiaty....zachwycający :)

Dobra pisze...

Jestem zauroczona Twoimi pracami, są cudowne i stworzyłaś przepiękny komplecik.

Marghe pisze...

woowww so cute...
http://mayodetalles.blogspot.com/

Unknown pisze...

Świetne pomysły, a wykonanie pierwsza klasa, zwłaszcza kwiaty.

wiola_c pisze...

prześliczny zestaw. Cudne kwiaty i kompozycje. :)

Czarna dama pisze...

Fantastyczny komplet, a kwiaty sa zachwycające, masz dziewczyno zdolności :)

Ewa S. pisze...

Niesamowicie zachwycający komplet z cudownymi kompozycjami kwiatów!!!

OriBella pisze...

Piękny komplet, zachwycający, praca ze zdjęciem jest cuuudna!!:)

Niebiesko_Oka pisze...

Ależ fantastyczne prace wyczarowałaś z tego zestawu :).

el pisze...

przeuroczy komplet , przepiękne kolory i kwiatulki

betina pisze...

Czarujący komplecik. Piękny aranż fotografii, piękny..... Mediowanie zaczyna Ci wchodzić w krew :))))))))))))Świetna robota!

Betty Wright pisze...

Absolutely stunning! Beautifully detailed!

Unknown pisze...

Wspaniały komplet!