Translate

czwartek, 17 kwietnia 2014

Coraz bliżej święta...

... a ja mam jeszcze kilka kartek świątecznych do pokazania. Nie lubię pokazywać (ani oglądać) kartek świątecznych po świętach, więc Was jeszcze trochę pomęczę. Dziś garść trochę bardziej płaskich kartek, dobrych do wysłania w kopercie. Większość na papierach Fairy Floss  z Rapakivi.


Żółto-zielona, z baziami i jajeczkiem i listkami z dziurkacza Marthy Stewart.


Pastelowa - różowa...


Soczysta żółta, również z baziami i jajeczkiem...



Z tłoczonym jajem i kwiatami...



Pastelowa - turkusowa, na Winterach z serwetką CR1251 i listkami CR1245 i LR0157 Marianne D.



Czy wszystko już macie posprzątane i zrobione? Ja jeszcze nie, nie mam nawet pisanek ;) Pozdrawiam i do zobaczenia :)

16 komentarzy:

Екатерина pisze...

Какая красота!

Ann pisze...

Śliczne kartki :) a ta błękitna jest olsniewajac :)

Mihaela pisze...

Adorable Easter cards!!!

Unknown pisze...

Piękne...

Wanda pisze...

Moniu przepiękne karteczki błękitna skradła moje serce:)upiekłam dopiero baranki i tak patrzę na nie i mówię ostatni raz....pozdrawiam

cyga pisze...

Zazdroszczę weny, śliczne świeżutkie. Pozdrawiam i wesołej Wielkanocy.

el pisze...

cudeńka , cudeńka ja tez nie lubię po świętach oglądać

Czarna dama pisze...

Ale cudeńka, piekne grafiki ale te kolorki, są prześliczne. Wesołych świąt życzę :)

Wycinajka pisze...

Śliczne kartki! Kolory świetnie dobrane do grafik użytych na kartkach.Pozdrawiam!

Chimera pisze...

Ja też nie lubię oglądać i wstawiać po, bo nie ma odpowiedniego klimatu ;)
Piękne i pełne uroku, turkusowa to mój faworyt!

Marghe pisze...

So cute...
http://mayodetalles.blogspot.com/

krystynas pisze...

Przepiękne wielkanocne kartki.
Pozdrawiam i życzę wesołych i radosnych Świąt Wielkanocnych.

Agnieszka - ABOKU pisze...

Śliczne świąteczne karteczki i bardzo fajne motywy.
Pozdrawiam serdecznie życząc wszystkiego dobrego, wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt!

Ludkasz pisze...

Śliczne kartki:)

Scrap kreacje pisze...

Śliczne wszystkie :)) Radosnych Świąt :) Pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Przesliczne.
Wesolych Swiat :)