Translate

poniedziałek, 17 lutego 2014

Ramka

Dzisiaj pokażę Wam ramkę, którą zrobiłam na zlocie Craft Wawa na warsztatach u Olgi Heldwein.


Odważyłam się odrobinę pochlapać, przykleiłam mnóstwo ozdób,bo Olga mówiła, żeby więcej upychać ;)


Znajdziecie to kilka z cudnych, nowych primowych kwiatków: fioletowe i kremowe mniejsze różyczki i większe pistacjowe. W domu dodałam jeszcze trochę chlapnięć farbką 13arts matte mint i mgiełką chalk lilac, dokleiłam też sporo mikrokulek.


Piękny button Everyday vintage Primy dopasował się idealnie.


Kwiaty lekko pomalowałam gessem 13arts.


Co myślicie o mojej mediowej pracy? Chyba mimo wskazówek Olgi bardzo widać, że jest moja, prawda?

Materiały ze Scrap&Art:



Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia :)

32 komentarze:

Екатерина pisze...

Очень красивая работа!

Ann pisze...

Piękna praca :)

Chimera pisze...

Przeurocza ta ramka, zachwyciła mnie jej wiosenna kolorystyka :)

Ania pisze...

Ja myślę, że jednak troszkę przełamałaś swój bardzo porządny, przejrzysty styl :) Pewnie przez te chlapania ;) Ramka rewelacyjna, bardzo mi sie podoba, bardzo fajne przełamanie jasnych, delikatnych kolorów energetycznym fioletem!

wiola_c pisze...

Przepiękna jest i bardzo Twoja, kwiatowa :)
I widziałam ja na żywo!!!! :D

el pisze...

piękna praca , bardzo inna niż wszystkie Twoje staranne , czyściutkie prace ale niezła

TworzoneWdomu pisze...

Podoba mi się, choć nie przepadam za dużą ilością kwiatów, za to badzik i kryształki, kulki i chlapania bardzo mi się podobają!

Asia pisze...

Pięknie wyszło :)

ewarost pisze...

Całości pięknie opracowana kolorystycznie... efekt super !!!

Dr Sonia S V pisze...

What a superb color combination...the green roses steal the show
Cheers
Dr Sonia

Anka_Hanka pisze...

Kolorki, kwiatki i perełki to cała Ty, tylko trochę w chlapnięciach widać niesforność farb i mocne namowy Olgi. Bardzo wzbogaciłaś swoją pracę i teraz jest idealna!

betina pisze...

Cudowne zestawienie kolorystyczne :)))
Świetnie Ci wyszło to mediowanie i brawa wielkie za odwagę w chlapaniu :D
Piękna ramka!

Beacia - 24 pisze...

Moniu praca to cała Ty plus jeszcze chlapnięcia gratis :) - Jest cudnie

Dobra pisze...

Rameczka jest niesamowicie pięknej urody, wspaniale ją ozdobiłaś.

Aga Michniewicz pisze...

Wyszła przepięknie!

piaseiza pisze...

Pięknie - uważam, że bardzo w Twoim stylu, pomimo chlapania ;)

Dekolandia pisze...

Cudna, wszystkiego w sam raz

Becia scrapuje pisze...

Wow! Piękna :) Śliczne kolory, świetna kompozycja i tyle dodatków...

IWA pisze...

Cudnie wszystko upchałaś! :-)

mosia pisze...

przepiękna!

Hogata pisze...

Cudnie wyszła i nie za daleko odeszłaś od swojego stylu :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

WOW!! Cudna ta ramka!!!!

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Widać, widać :) Te chlapnięcia są takie idealne, jakbyś je kontrolowała ;)
Naprawdę super wyszło!

dagala pisze...

bardzo fajnie wyszło :)

AgaSi pisze...

A ja Ci powiem, że gdybym nie wiedziała, że to Twoja praca to pewnie bym jej nie rozpoznała :)

Barbara pisze...

Z chlapaniem Twojej córki do twarzy-wyszło bosko !!!

Agnieszka - ABOKU pisze...

Wyszło superowo i tak delikatnie, cudna kolorystyka.

aldonietka pisze...

Ramka jest cudna - ja jeszcze nie odważyłam się na takie chlapanie...

lilavati pisze...

ramka jest cuuudnaaa!!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniała ramka. PIękne zdjęcie i cudne dodatki.

donka66 pisze...

Przepiękna ramka!

Rachel pisze...

przecudna ramka!!!...ach jak ja kocham takie klimaty:)