Translate

środa, 5 lutego 2014

Notes

Już luty, ale pokażę Wam jeszcze specjalny notes z kalendarzem, jaki zrobiłam. To było trudne zadanie, musiał być płaski i praktyczny, bo to wersja do torby i w ulubionych kolorach właścicielki.  Jest też duży i ma naprawdę mnóstwo miejsca na zapiski. Okładki okleiłam najpierw papierem czerpanym, a potem papierem z Galerii Rae i od Eight.


Duża serwetka to Marianne D CR1248, border CR1250 i aparat  LR0274.


Aparat pomalowałam gessem 13arts, a dookoła przykleiłam 13arts mikrokulki w dwóch rozmiarach. Miętowe kropki to Sugardots Primy.


Wewnątrz umieściłam między innymi ten świetny kalendarz.




Czy wybieracie się na Craft Wawę? Może się tam spotkamy?
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, jakie zostawiliście :*
Pozdrawiam i do zobaczenia w piątek.

18 komentarzy:

Anka_Hanka pisze...

Notesik cudny pastelowy i delikatny... Moniko, ja się wybieram!!!! i cieszę się, że może znów się spotkamy....

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Wspaniały notes :) ja rownież się wybieram :)

Chimera pisze...

Świetny jest, taki delikatny, w bardzo przyjemnych kolorach :)
Ja niestety się nie wybieram, więc tutaj życzę Ci dobrej zabawy.

hana.dorota pisze...

Mój ci on:) Monia jeszcze raz dziękuję za piękny notes - żal w nim pisać, uwielbiam:)

Anonimowy pisze...

piękny notes :)

Wycinajka pisze...

Prześliczny notes.Wspaniale dobrane do siebie papiery i dodatki.
Również wybieram się na zlot.
Pozdrawiam :)

Wanda pisze...

prześliczny notes wspaniała kolorystyka i kompozycja:)

GosiaMachynia pisze...

Wow ale cudny !!

Agnieszka - ABOKU pisze...

Piękne kolorki, właścicielka będzie dumnie go używać.
Ja się nie wybieram na zlot choć bardzo bym chciała.
Pozdrawiam serdecznie

mazionta pisze...

Pięknie się prezentuje- i na pewno będzie też praktyczny!

wiola_c pisze...

Właścicielka tego notesu z kalendarzem na pewno nie będzie sie z nim rozstawać. :)
Jest śliczny, pastelowy i do tego praktyczny.

piaseiza pisze...

Notes oprócz tego, że jest ładny, jest też bardzo fajny i praktyczny. Brawo za funkcjonalność!

Kasia Udalska pisze...

Piękny, taki lekki, romantyczny... :)

betina pisze...

Solidna robota, a to jak wiadomo ogromna zaleta, kiedy notes ląduje w torbie z tym i owym :))))
A ponadto subtelne kolorki i ogólna lekkość z niego bije :D

AgaSi pisze...

Śliczny, te kolorki i dodatki są przeurocze, bardzo podobają mi się te miętowe kropki - na początku myślałam, że czymś pochlapałaś tak równo i ładnie :)

Asia pisze...

Zachwycający ten notes! widać ile pracy w niego włożyłaś, ale było warto. zazdroszczę właścicielce :)

OriBella pisze...

Jest wspaniały, delikatny, kobiecy, idealny:)

Kasia B. pisze...

Przepiękny delikatny idealny dla kobiety :)