Translate

czwartek, 7 listopada 2013

Notesowe warsztaty

W ubiegłym tygodniu miałam przyjemność prowadzić kolejne warsztaty, których tematem tym razem były notesy. 
Okładki oklejałyśmy papierem czerpanym ze sklepu Namaste, a piękne tekturki zapewnił sklep Tricksart. Dziękuję :)
Postanowiłam tym razem dać uczestniczkom zupełną swobodę w doborze kolorów, wzorów i materiałów, ale oczywiście służyłam pomocą ;) Praca była tak intensywna, że mam tylko kilka zdjęć. Nie mam też niestety zdjęć wszystkich cudnych notesów, których powstało aż 11. Zapraszam na mini relację.






Fotka zbiorcza części uśmiechniętych uczestniczek :)


I kilka z pięknych notesów pojedynczo:




Bardzo dziękuję za wspaniałe spotkanie :)

7 komentarzy:

Halina pisze...

Fajnie....szkoda że nie w Gdańsku ...

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Halinko może kiedyś będę i w Gdańsku ;)

wiola_c pisze...

Moniś widzę, że u Ciebie jak zwykle na warsztatach wesoło i tłumy. Śliczne notesy i przepiśniki. :)
Aż żal mi, że nie mogłam być tam z Wami. Ale może następnym razem sobie odrobię. :)
pozdrawiam

el pisze...

co za skupienie , też chętnie bym się od Ciebie nauczyła

mapowska pisze...

Świetne notesiki wyszły! Zazdroszczę takich spotkań :D

Matilde pisze...

Jak ja dawno nie robiłam notesu! Chyba mnie natchnęłaś, żeby to zmienić :)

Klaudia/Kszp pisze...

Piękne notesy powstały! :)