Translate

piątek, 29 listopada 2013

Na chrzest

Dziś pokażę Wam kartkę-księgę na chrzest, której fotki znalazłam na dnie dysku ;)
Jest bardzo klasyczna, delikatne papiery pochodzą z Galerii Rae, użyłam też świecy Marianne D LR0243 i zawijasków Marianne D LR0241.



Harmonijkę zrobiłam za pomocą tablicy do bigowania Marthy Stewart.



Księga dostała ozdobne pudełko, w pudełku zmieścił się również mały prezent.


Dziękuję, że do mnie zaglądacie :* Życzę Wam wspaniałego weekendu i pozdrawiam :)

21 komentarzy:

Magdalena pisze...

Przepiękna praca, jestem pełna podziwu!!!

Tenshi pisze...

Piękna pamiątka. Delikatna, klasyczna. Śliczna

Erica ♥ pisze...

I love the soft colours, nice book card !

Chimera pisze...

Ależ delikatne cudo, piękna jest :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudna pamiatka :)

Becia scrapuje pisze...

Cuuudo!!! tak delikatne i dopracowane... wzdycham :)))

SD pooja pisze...

Its lovely !

Wanda pisze...

fantastyczna idealnie zrobiona:)

piaseiza pisze...

Piękna i bardzo efektowna.

ewinka Nowa pisze...

Wspaniała :-))) Pięknie,delikatnie ułożone kwiaty :-)))

Lorraine pisze...

Absolutely beautiful. I'm in awe of your talent Monia.
Lorraine

Unknown pisze...

Jak ładnie i idealnie równo zwinięta ta książeczka. A ażurkowa ramka jest przepiękna!

Wiosenne Wycinanki pisze...

Przepiękna pamiątka dla maleństwa. Cudownie wykonana, wprost nie sposób oderwać oczu :)

katslittlepassion pisze...

coś wspaniałego!

luzik-Danka pisze...

Piękna delikatna pamiątka.Jestem zachwycona dokładnością i starannościa wykonania.))

Barbara pisze...

Elegancko i przejrzyście..tak anielsko :)

wiola_c pisze...

Piękna i delikatna pamiątka i jak zawsze pięknie ukwiecona. :)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna, bardzo delikatna :) Idealna. Taka księga wygląda na bardzo pracochłonną pracę

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudna Księga!!! Śliczna kolorystyka, perfekcyjne wykonanie!!

ania pisze...

Piękne, efektowne i eleganckie:))

Gosia pisze...

przecudny komplet!!!!