Translate

środa, 20 listopada 2013

Malinowe konfitury

Czy lubicie malinowe konfitury? Kojarzą się z ciepłym domem w czasie zimy. Taki właśnie jest papier Malinowe konfitury z kolekcji Ciepła zima Lemoncraft.
 

Do konfitury dodałam trochę niebieskości papieru Kocham zimę. Dodałam też piękny buton z Lemoncraft, kilka niebieskich różyczek i mięciutkie pomponiki.


Poinsecję zrobiłam z białego papieru czerpanego, wycięłam ją wykrojnikiem Marianne D LR0122. Serwetka to Marianne D CR1251. Gąszcz listków wycięłam moim nowym (ale już ulubionym) ekstra dużym dziurkaczem Marty Stewart Listki. Pod poinsecją dodałam też kilka gałązek z masy Clay z zestawu Halloween .


Dziękuję Wam, że zaglądacie do mnie. To dzięki Wam licznik mojego bloga przekroczył magiczną liczbę 1 000 000 odsłon :*

26 komentarzy:

Nitki Ariadny pisze...

Konfitury malinowe są przepyszne, a na tej kartce prezentują się wyjątkowo smakowicie:)

Karteluszki Reni pisze...

I piekności oczarowały mnie. Super praca :)

wiola_c pisze...

Piękna i smakowita karteczka. Konfiturki mniam, każdy chyba lubi. :)
Gratuluję tylu odsłon. Liczba jest niesamowita. A to przecież jeszcze nie koniec. :))))))

barbarahaft pisze...

przychodzimy , bo pokazujesz piękne rzeczy....... Pozdrawiam

GosiaMachynia pisze...

Cudne :)) Ale te choineczki mnie oczarowały :)))

el pisze...

cudeńko i te choinki w tle , super się prezentują .

el pisze...

a co do odsłon to zauważyłam wczoraj i uważam że zasługa jest po Twojej stronie . Tak nas tu do siebie przyciągasz ,że nie sposób się opanować .

mapowska pisze...

Kartka przepiękna!
Gratuluję tylku odsłon! Oby szybko pojawiły się 2.000.000 :D

ellyscard creatief pisze...

Very lovely card.
Gr Elly

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna kartka :) Śliczna poinsecja. A choineczki stanowią wspaniałe tło dla kartki :))

perelka111 pisze...

piekna karteczka..ale te choineczki w tle mnie powaliły...

Barbara pisze...

Piękna ! no i choineczki...mrrr

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję ;)
Chyba muszę unikać umieszczania ich w tle, bo zbyt odwracają uwagę ;)

Rae pisze...

Gratulacje :)
Przyznaj się, zrobiłaś te choinki specjalnie, żeby mieć fajne tło do zdjęć karteczek :D

Wanda pisze...

Gratulacje:) cudna karteczka:)

Erica ♥ pisze...

Super nice, wowwww !

ania pisze...

Bardzo klimatyczna i elegancka:))

Matilde pisze...

Śliczna! :)

Unknown pisze...

Piękna, klimatyczna kartka :) podoba mi się Twój styl, zawsze elegancko i schludnie :) Zapraszam do siebie, dzisiaj prezentuję swoją pracownię :) Może coś poradzisz jako bardziej doświadczona koleżanka z branży :) http://agawu.blogspot.com/2013/11/reaktywacja.html

piaseiza pisze...

Bardzo mi się podoba - dużo nietypowych połączeń, ale efekt końcowy wspaniały.

mag pisze...

Pięknie wyszło :) Jest zarazem mroźno i zimowo, a także przytulnie :)

kartarami pisze...

Karteczka jak zawsze prześliczna, a połączenie malin i zimy jest naprawdę udane.
Ilość odsłon na stronie jest imponująca, ale nie dziwi ponieważ jesteś Artystką przez duże "A". Gratuluje i życzę kolejnego rekordu.

Wiosenne Wycinanki pisze...

Gorące maliny w śnieżnej aurze :) Piękna praca, cudowna kompozycja :)

AgaSi pisze...

Bardzo podoba mi się to połączenie malinowego z niebieskim, wyszło zimowo i przytulnie, no i poinsecja jaka puchata - śliczności :)

Dobra pisze...

Karteczka jest cudowna. Pięknie wykonana jak zawsze. Dopracowany każdy szczegół.

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładna :)
ps. choineczki również :):)