Translate

czwartek, 14 listopada 2013

Kartka na rocznicę

Dzisiaj pokażę Wam kartkę, którą zrobiłam na 50 rocznicę ślubu, oczywiście z użyciem papieru czerpanego i dodatków ze sklepu Namaste.




Kartka to easel. Do jej ozdobienia użyłam papieru z Rapakivi. Dodałam piękne serca z zestawu wycinanek, białe dwuwarstwowe kwiaty i kwiatuszki, które zrobiłam z białego papieru czerpanego 150g. Pod sercami umieściłam zegar Marianne D CR1234.


Gałązki wycięłam z papierów o dwóch odcieniach i dwóch różnych gramaturach z zestawu zielonego. Jedne są delikatne jak bibułka, a drugie grubsze i ciemniejsze.



W komplecie oczywiście ozdobione pudełko.




Dziękuję za odwiedziny :) Zapraszam jutro :)

18 komentarzy:

Artes de Nágela pisze...

Very nice card!
Love all details!
Hugs!

Violinowo pisze...

Twoja kartka jest cudna, papiery są cudne. Myślałam nad zrobieniem kartki urodzinowej dla siostrzenicy, nie mam wykrojników więc będzie taka zwykła ale po obejrzeniu Twoich pięknych zastanawiam się.Pozdrawiam

luzik-Danka pisze...

piękna rocznica ;Karteczka cudna,podziwiam kompozycję i kwiatki:))

Erica ♥ pisze...

Amazing card !
Nice Thursday, hugs Erica ☼

Wiosenne Wycinanki pisze...

Prześliczne kolory. Karteczka jest fantastyczna - taka delikatna, a kolorki po prostu niezwykłe :)

SD pooja pisze...

Very pretty !

Daria pisze...

Śliczny zestaw, cudne kwiatki i kolory, bomba :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Sliczna kartka i pudeleczko do kompletu. Bardzo ladne serduszka.

Unknown pisze...

Piękna rocznica i jeszcze piękniejsza kartka. Romantyczna i delikatna

ewinka Nowa pisze...

Piękna,delikatna kompozycja i kolorystyka :-)))

Dobra pisze...

Karteczka i opakowanie są przepiękne, ślicznie się prezentują i mają wspaniałą kolorystykę.

Chimera pisze...

Jest idealna, romantyczna i delikatna :)

Karteluszki Reni pisze...

Wow, wow, wow,.... piękna :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :*
Bez wykrojników też się da robić piękne rzeczy, koniecznie spróbuj ;)

piaseiza pisze...

Piękny zestaw - nawet środek pudełka ozdobiony

wiola_c pisze...

Cudna, romantyczna karteczka :)

ellyscard creatief pisze...

Beautiful and elegant.
Gr Elly

AgaSi pisze...

Śliczna! I kolorki piękne, delikatne, całość elegancka i idealna na złote gody.