Translate

środa, 27 listopada 2013

Chłopięca

W ramach odpoczynku od klimatów świątecznych dzisiaj mam dla Was chłopięcą kartkę urodzinową. Kevin interesuje się piłką nożną, więc kartka jest bardzo piłkarska.


Papiery pochodzą z Galerii Rae, Lekko je potuszowałam i ostemplowałam cyferkami z zestawu Collectables COL1335 Marianne D. Dodałam strój piłkarski wycięty również COL1335 i wielką piłkę. Wszystkie elementy podkleiłam kosteczkami 2mm.


Wewnątrz kartki znajduje się miejsce na życzenia i ukryta kieszonka na pieniądze. Wnętrze ozdobiłam piłką, którą wycięłam COL1335 i pomalowałam czarnym promarkerem.



Dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam serdecznie :*

20 komentarzy:

Margo pisze...

Śliczna i bardzo pomysłowa kartka! Format jest świetny!

el pisze...

bardzo fajna forma karteczki i miło zobaczyć coś innego niż świąteczne kartki , fajna jest

Karteluszki Reni pisze...

Super piękna karteczka :)

Unknown pisze...

Świetna kartka,w radosnych kolorkach,super!!!

Barbara pisze...

No i strzeliłaś celnie jak piłka w bramkę-rewelacyjna :)

KIDZIA pisze...

Łał, ale czadowo się otwiera :)

wiola_c pisze...

Ale świetny namiocik!
Nie dość ze bardzo fajnie się otwiera to jeszcze jest super piłkarska. W sam raz dla chłopca :)

Świat według Basi pisze...

świetna radosna kartka

SD pooja pisze...

Fresh lively colors n what a wonderful fold !

betina pisze...

Pomysłowy składak :)

Pasje Justychy pisze...

Światna i pomysłowa, super forma :)

Dekolandia pisze...

Bardzo oryginalna

Erica ♥ pisze...

Very beautiful and sunny card !

piaseiza pisze...

Bardzo fajna - świetny pomysł ze stemplami.

Chimera pisze...

Oby nie został sam w domu ;)
Świetna kartka, bardzo wesoła.

Unknown pisze...

po prostu świetna i ślicznie wykonana, pozdrawiam

miszka52 pisze...

Ciekawy pomysł. Podoba mi sie również zestaw kolorów :) Dziękuję za inspirację :)

Wiosenne Wycinanki pisze...

Młody piłkarz z pewnością będzie zachwycony :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Świetna :)

AgaSi pisze...

Rewelacyjna, zarówno kolory jak i forma są super :)