Translate

środa, 30 października 2013

To nie tak miało być...

Czy Wam też się tak zdarza, że efekt końcowy jest zupełnie inny niż plan? Ta kartka jest dla pani pracującej w kadrach, miała się kojarzyć z biurem, ale roślinność tak mi się rozrosła, że kojarzy mi się raczej z lasem ;)


Z elementów biurowych pozostał jedynie stos kartek spiętych spinaczem.


Papiery to Merryweather i Charlotte K&Company. Serwetkę wycięłam Marianne D CR1201.





Dziękuję za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

28 komentarzy:

Elwira-k pisze...

Rozrosło się, a jakże!! Nie tylko bujnie, ale także w idealnej harmonii :) Jak soczysta, wiosenna łąka! W takim otoczeniu praca musi sprawiać niesamowitą przyjemność!!! Świetny pomysł z tymi dokumentami :) Pozdrawiam!!

el pisze...

ja tak mam zawsze i wcale mi to nie przeszkadza . Ja to mam wizję ale moje możliwości i zdolności już kiepskie . Jestem pracownikiem biurowym i mi by się podobało , bo kompozycja śliczna

Grejsi pisze...

hmmm no ja też tak mam - zawsze.... to już reguła ;-)
Twoja karteczka jest jak zwykle piękna, a pomysł z "kwestionariuszem" bardzo mnie zachwycił, może to z tęsknoty za czasem, kiedy pracowałam jako kadrowa...?
Pozdrawiam cieplutko!

donka66 pisze...

Moniko, kartka jest przepiękna, zachwycająca tymi bujnymi kwiatami, a pomysł z plikiem dokumentów rewelacyjny :)

GosiaMachynia pisze...

Ojej nie ważne jaki był zamiar bo efekt jest cudowny !!!!! Tyle fajnej zieleni pomysł z elementami biurowymi czadowy !!!

ellyscard creatief pisze...

Such a lovely bright color card.
Beautiful.
Gr Elly

coco.nut pisze...

rozrosło się cudnie, a efekt powala!!! przepiękny zestaw!!!

wiola_c pisze...

Piękna pogoda to i kwiaty pięknie rosną. :)
Ślicznie wyszło. :)

Nowe Love Papierowe pisze...

Uważam że i tak jest bardzo ładna i sprawi obdarowanej radość

Wanda pisze...

przepiękna pomysłowa karteczka:) a kwiaty są cudowne:) pozdrawiam

Daria pisze...

Mnie tam się kojarzy z wiosenną łąką.. ale kwestionariusz osobowy ściąga na ziemię :) Świetny pomysł, może i kwiatowa ale baaardzo pozytywna a chyba o to chodzi! Pozdrawiam!

Dobra pisze...

Karteczka jest przepiękna, a roślinność jest cudna.

MargoLa pisze...

hahaha... roślinność jest przepiękna i karteczka sama w sobie również. Nie wiem co Ci nie pasuje w tym "lesie" )

Barbara pisze...

To nie tak miało wyglądac ale i tak wyszło super :)

Wiosenne Wycinanki pisze...

Karteczka jest rewelacyjna :) coś miłego, kwiatowego - coś odrobina obowiązków... Bardzo udane połączenie przyjemnego z pożytecznym :)

Pasje Justychy pisze...

Przepiękna a wykonanie genialne :D

Jolanda pisze...

You make the most beautiful creations . .!!! I love it !!

Matilde pisze...

Faktycznie - ja też mam raczej leśne skojarzenia :) Ale tak czy inaczej, jest cudna!

Klaudia/Kszp pisze...

Wyszło cudnie, papiery spięte spinaczem są super! I pięknie ukwiecona. :)

SD pooja pisze...

Its lovely..I loved the fresh colors and the beautiful blooms !

Unknown pisze...

Piękna do potęgi kwadrat :) Powinna ta Pani być zachwycona! Już widzę ją na biurku :)

kasia123 pisze...

Ale piękna jest i o to chodzi.

piaseiza pisze...

Na parapetach biur roślinność też się rozrasta więc kartka jak najbardziej w temacie :) - bardzo sympatyczny zestaw.

Chimera pisze...

Ale jaki piękny ten las! Jestem zachwycona :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Mi rowniez podoba sie bardzo :) nic nie szkodi, ze poszla swoja droga ;) ciekawa jestem jak sie obdarowanej spodobala :)

[Kasia] pisze...

Jest naprawdę ekstra! :) podoba mi się :)

ania pisze...

Karteczka piękna! A może Moniu macie w biurze palmiarnię:))

AgaSi pisze...

Cóż, u mnie to raczej reguła niż epizod, na palcach jednej ręki mogę policzyć ile razy wyszło mi to, co chciałam :) Karteczka bardzo pomysłowa a dzięki plikowi dokumentów jak najbardziej "biurowa" - w końcu w biurach też rosną kwiaty :)