Translate

poniedziałek, 29 lipca 2013

Gratulacyjna

Remont u mnie w toku, mieszkanie wygląda koszmarnie, nienawidzę remontów :( Klejenie odpada, nie mam dostępu do materiałów, więc dzisiaj pokażę Wam starszą kartkę, bardzo słodką kartkę dla malutkiej dziewczynki i jej rodziców.


Bazę kartki wycięłam zestawem dziurkaczy wstążka Marthy Stewart. Papiery to K&Company K&Company Słodkie maleństwo. Dodałam różyczki Marianne D, listki i rameczkę z masy Clay z zestawu Romantyczne wspomnienia. Pod zdjęciem podkleiłam ramkę Marianne D CR1248.




Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze :* Trzymajcie kciuki za szybki koniec mojego remontu ;)

22 komentarze:

  1. jak zwykle genialna , pięknie skomponowana , dziurkacz dopełnia całości

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna praca, bardzo fajnie wyszła baza dziurkaczowa, delikatne kwiatki i clay-owa rameczka ślicznie zdobią całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, delikatna, slodka. Uroczo wygląga baza i rameczka z "pętelkowym" motywem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna z boską koroneczką dziurkaczową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodko...bardzo mi się podoba.A Tobie kochana życzę cierpliwości przy remoncie,zwłaszcza w tym upale..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze z pełnym smakiem, precyzją i klasą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo urocza i taka delikatna!
    Współczuję tego całego remontu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna :)
    Uwielbiam Twoje prace, i te kwiatki w każdej ilości:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju, cudna karteczka. Ślicznie prezentuje się ten dziurkacz MS :) I jeszcze imię Rozalka idealnie wkomponowało się w słodziutką całość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna i delikatna:) co do remontów to dużo cierpliwości sama malowałam i tapetowałam było trochę chłodniej, wiem jak to jest.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I vind it very very nice . . .so beautiful en so delicate !!

    OdpowiedzUsuń
  12. it's really cute and absolutly adorable card!

    OdpowiedzUsuń
  13. Нежнейшая работа!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wie süss, diese Karte, gefällt mir sehr!!!
    Liebe Grüsse, Ulla

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesłodka! Jak widać róż dla dziewczynki może być tylko dodatkiem a nie kolorem wiodącym, karteczka boska! Dziurkacz MS piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. taka delikatniutka! bardzo ładna kartka

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny komplecik! Zachwycona jestem;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna, delikatna karteczka:) Piękne i bardzo efektowne jest to "frywolitkowe" wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna pamiątka. Bardzo ładnie wygląda koronka-pętelka dookoła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...