Translate

poniedziałek, 6 maja 2013

Wiosenna

Stempelek z Daisy zbierającą krokusy DDS3317 jest idealny do wiosennych prac, a więc użyłam go do ozdoby wiosennej kartki na imieniny cioci.


Śliczne wiosenne papiery to Marianne D Springtime. Stempelek podkleiłam ramką  Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203.



Dodałam kilka samodzielnie zrobionych kwiatów. Do ich wykonania użyłam wycinanek z Marianne D CR1212, wyszło mi coś pomiędzy kwiatami jabłoni a magnolią. Kompozycję uzupełniłam listkami Marianne D LR0164.



Dziękuję za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam :)

23 komentarze:

Iliana pisze...

Śliczna, wesoła karteczka. Wiosna jak się patrzy ;)

Ivy pisze...

Piękna kartka, taka delikatna i wiosenna. Kwiatki podobają mi się baaaardzo :-)

Mihaela pisze...

Beautiful card!

wiola_c pisze...

Śliczna karteczka, cudnie wiosenna.
Nowe kwiatuszki są prześliczne. Pięknie pasują do tego papieru. :)

Chimera pisze...

Przeurocza jest, taka delikatna wiosna :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładna. Kwiatuszki cudne, pasują do papieru :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Sama słodycz ! Prześliczna!

angie pisze...

śliczna -po prostu czarująca jestem wielbicielką Pani dzieł :-))))

Anonimowy pisze...

Ślicznie dopasowałaś kwiatki, tło i stempelek, ale do tego zdążyłaś nas już przyzwyczać, więc odwiedzając Twojego bloga, wpadam po prostu nacieszyć oczy pięknymi pracami :-)

Jolanda pisze...

Beautiful!!

Barbara pisze...

Cudne kwiatuszki ukręciłaś...śliczna,urocza karteczka .A ptaszki dodają słodkości :)

cyga pisze...

Masz talent do tych kwiatuchów, ocza karteczka

Unknown pisze...

Cudna ;)

Erica ♥ pisze...

This is so beatiful with the soft colors,
I saw it on the MD facebook, wowww ☼

Hugs Erica ☺
http://heidebloempjuh.blogspot.nl/

barbarahaft pisze...

kolorowa i bardzo wiosenna...śliczna.

[Kasia] pisze...

Kwiatuchy świetne, zresztą całość bardzo ładna :)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Eine wunderschöne Frühlingskarte mit so zarten Farben.
Liebe Grüsse, Ulla

Riet pisze...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

OriBella pisze...

Jak cudnie wiosennie! U Ciebie ptaszki, a mnie motyle;)

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna i wiosenna praca! Stempelek ślicznie pokolorowałaś, kolory są wprost bajeczne!

ArtIs pisze...

Śliczna, radosna i wiosenna kartka i piękne kolory!

Rom-a pisze...

Kartka jak zwykle śliczna. :))

AgaSi pisze...

Urocza i prawdziwie wiosenna karteczka, te delikatne kolorki są cudne. I kwiatuszki piękne!