Translate

piątek, 24 maja 2013

Urodzinowy komplet

Komplet na wiosenne urodziny ozdobiłam fioletowym papierem z Galerii Rae, delikatnymi gałązkami Fanciful Flourish Cheery Lynn Designs i fioletowymi kwiatuszkami z I am roses. Na wszystkich elementach umieściłam też podklejone kosteczkami dziurkaczowe koronki, do których dokleiłam mnóstwo perełek. Komplet składa się z kartki:





Dużej ramki:


Oraz magnesu z cytatem:


Całość wygląda następująco:


Oczywiście zrobiłam też pudełko.


Bardzo mi miło, że moja szara kartka tak bardzo Wam się spodobała :* Dziękuję za wszystkie przemiłe słowa i życzę udanego weekendu :)

31 komentarzy:

Iliana pisze...

Cudny komplecik!

monia pisze...

Bardzo fajny komplet :)

Anonimowy pisze...

Wspaniały komplet :-) w Twoich pracach, poza dopracowaniem ich w każdym szczególe, podziwiam także sposób, w jaki łączysz kolory. papier, który w sklepie wygląda na "taki sobie", w Twoich pracach zyskuje, na tyle, że samemu chciałoby się go użyć we własnych :-)

sosnowygaik pisze...

Całość wygląda świetnie. Oj jak chciałabym coś takiego otrzymać. Komplecik mnie zainspirował, aż rączki chcą coś stworzyć:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Miłego tworzenia życzę :D

scrapfantazje pisze...

Okazały zestawik! Przecudny!
Pozdrawiam:)

gabi pisze...

Przepiękny komplet!

Erica ♥ pisze...

Nice flowers and colors, these MD creatables
are sooo fabulous ☺

Have a nice weekend, hugss Erica ☼

Unknown pisze...

Przepiękny komplecik:)

GosiaMachynia pisze...

Fantastyczny komplecik !!!

Ewa S. pisze...

Komplet jest przepiękny!!! Rewelacyjna oprawa dla obrazka i cudnie ożywiony zielenią przymglony fiolet.

Świat według Basi pisze...

Wspaniały piękny komplecik

krystynas pisze...

Wspaniały komplet z dbałością o każdy szczegół - podziwiam za każdym razem.

Dobra pisze...

Rewelacyjny komplecik, pięknie się prezentuje.

Chimera pisze...

Idealny! Praktyczny, piękny i w ślicznych kolorach :)

EvaE. pisze...

Hallo Monja
Ein ganz fantastisches Set und dann in lila, einfach toll!!!
Ein schönes Wochenende und ganz liebe Grüße schickt Dir Eva!

Barbara pisze...

piękne połączenie fioletu i tego "żywego" zielonego :)

Riet pisze...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

cyga pisze...

Piękny komplet a na kartce moje ukochne bzy.

Matilde pisze...

Fajny komplecik! Idealnie pudełka Tobie wychodzą! :)

AgaSi pisze...

Śliczny komplet, cudne kolorki i obrazek idealnie pod kolor, użyłaś moje ulubione: dziurkacz brzegowy i wykrojnik gałązkę CHL - cud, miód i orzeszki! A pudełeczko w środku to oklejasz przed sklejeniem skrzydełek czy po? Jak wszystko u Ciebie jest idealnie równiutko...

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczny! Wspaniałe kolory ma :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Aguś :*
Pudełko zwykle oklejam po sklejeniu w całość ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Staram się ;) Zrobiłam ich już całkiem sporo, więc to kwestia wprawy ;)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Wunderschön, das Set . Eine herrliche Kreation.
Liebe Grüsse, Ulla

Carola pisze...

Beautiful cards, nice colour.
Have a nice weekend, Carola

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Tak, to również ulubione kwiaty jubilatki :)

wiola_c pisze...

Prześliczny komplecik. Aż zapachniało mi bzami. :)
Piękne kolorki i cudny obrazek. :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniały komplet.

Anonimowy pisze...

Piękny komplet :) zachwycający :))

el pisze...

cudny komplet