Translate

środa, 2 stycznia 2013

Walentynkowo

Jeszcze w ubiegłym roku miałam przyjemność dołączyć do projektantek sklepu Scrap&Art. Jako moją pierwszą inspirację pokażę Wam komplet walentynkowy.


Komplet składa się z kartki i pudełeczka na słodycze lub niewielki prezent. Ozdobiłam go używając papierów i świetnych naklejek z zestawu Brenda Walton Sweet Talk. Dodałam też digi stempelek, który można pobrać tutaj. Pokolorowałam go promarkerami.


Kształt kartki wycięłam za pomocą  Marianne D - Anja's Squares LR0242. Kwiaty wycięłam z kilku warstw serwetek papierowych.


Zestaw papierów uzupełniony jest świetnymi przestrzennymi naklejkami, oczywiście wszystkie dotyczą miłości i Walentynek. Użyłam ich na kartce, na zewnątrz i wewnątrz pudełka, a jedną z nich nakleiłam na kokardce dziewczynki.


Pudełko również ozdobiłam papierami  Brenda Walton Sweet Talk. Dodałam też ozdobne paski z dziurkacza Fantazja Marty Stewart.



Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i noworoczne życzenia :* Mam nadzieję, że Wasz powrót do rzeczywistości nie jest zbyt bolesny ;)

28 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Śliczne!!Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
*
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com

vena7 pisze...

Słodziutkie

adablog14 pisze...

Ciao carisima Monia...
Questa scatola di cioccolatini e' meravigliosa e come tu sai io amo molto fare scatole e questa e' bellissima !!!^--^...grazie per la tua risposta...mi sono iscritta nel tuo blog...
bacioni Ada

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Świetny komplet! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

Natka pisze...

Przesłodki zestawik! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Wanda pisze...

przepiękny komplet fantastyczna kompozycja:)wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)pozdrawiam

Chimera pisze...

Cudny i bardzo delikatny komplet, miło się go ogląda :)

manon's kaartenhoekje pisze...

wauw wat een prachtige creatie's weer...

groetjes manon

CARPENTER pisze...

Piękny zestaw - ale się napracowałaś, ale efekt wbija w krzesło ;)

Anka_Hanka pisze...

Na Nowy 2013 rok życzę Ci jeszcze wieszego twórczego zapału, koljnych wspaniałych osiągnięć i wiele radości z tworzenia, które cieszy nasze oczy;)
Karteczka zaś cudna, delikatna i dziewczęca...
Gratulacje także z powodu dołączenia do zespołu Scrap&Art, jakoś wcześniej nie wiedziałam.

Karmeleiro pisze...

A ja się zastanawiałam, czy to nie za wcześnie ;) sliczny, słodki zestaw.

Hogata pisze...

Gratuluję nowego DT :) komplet niezwykle uroczy i radosny, bardzo podobają mi się serwetkowe kwiatki :)

Alza pisze...

Piękny, radosny i elegancki zestaw :)

Erica ♥ pisze...

Wow this is a sweet valentine box,
the receiver must be very glad :)
The flowers are very beautiful, great
idea with napkins, you can also use
coffe filters for this.
Nice stamp and colouring :)

Have a great cerative year !
Hugs Erica xox

jolutka123 pisze...

Śliczny komplecik i te kwiatuszki cudne!

wiola_c pisze...

Komplecik sama słodycz. :)

Matilde pisze...

Słodziutki komplecik wyszedł :)

Dorota pisze...

Gratuluję nowego DT :)
Komplecik cudowny!

fasoolka pisze...

Ależ romantycznie u Ciebie :) wszystkiego cudownego i naj, naj w Nowym Roku :) pozdrawiam serdecznie :)

mośtynka pisze...

Piękny komplecik!
Ale u ciebie tylko takie króluja
Wszystkiego naj naj w Nowym Roku

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudny komplet. Kwiatki z serwetek są bardzo ładne :)

Boei pisze...

Gratulacje! Komplet rewelacyjny;) Ślicznie pokolorowany stempelek:)

Kasia pisze...

Uroczy komplecik! Bardzo lubię prace w takim klimacie:) Te wszystkie serduszka podklejone kosteczkami 3D wyglądają świetnie! :)

Moniś-ka pisze...

Cudo:)
Życzę szczęśliwego 2013-tego,
Pozdrawiam.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna praca!!!
Kolory... miód malina :))
Szczęśliwego Nowego Roku :*

ania pisze...

Wspaniałe i efektowne:)) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

chanya13 pisze...

Cudowny i przesłodki komplet!!!

AgaSi pisze...

Przeuroczy komplecik, jak zwykle pięknie eksponuje papiery i wykrojniki, stempelek super pokolorowany - całość słodka i całuśna :)