Translate

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Daisy na rowerze

Brrr, zimno dzisiaj strasznie, nie lubię tego, więc nadal się rozgrzewam ;) Tym razem zrobiłam letnią, kwiecistą kartkę z Daisy na rowerze DDS3322.


Kwiaty zrobiłam za pomocą Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204. Dodałam sporo listków Marianne D LR0206Marianne D LR0192. Pod obrazkiem umieściłam ramki Marianne D LR0116.



Daisy pokolorowałam promarkerami.


 

Na kartkę jak zwykle zrobiłam pudełko, je również ozdobiłam. Papiery to Indian Summer Marianne D.



Dziękuję za wszystkie odwiedziny i Wasze miłe słowa :* Życzę udanego tygodnia :)

43 komentarze:

Erica ♥ pisze...

Wowww I love these colours, this
stamp, the flowers are awesome, the
box is also great, it's all lovely
again Monia :)

Good start of the new week :)
Hugs Erica xox

Grejsi pisze...

Karteczka faktycznie bardzo wiosenna i rozgrzewająca! Kolorki - cudne!

fussia pisze...

Śliczna kartka :)

adablog14 pisze...

Ciao carissima Monia...
Questo tuo lavoro e' meraviglioso. Bellissima la card e bellissima la scatola. Hai abbinato le carte benissimo...BRAVISSIMA...
tanti bacetti Ada

mapowska pisze...

Piekna kartka, taka pełna energii! Śliczne papiery :)

Rae pisze...

Bardzo wiosenna karteczka :) I fajnie pokolorowany stempelek :)

chanya13 pisze...

Śliczna!!! Optymistyczna i wiosenna, ładne kwiatuszki a stempelek ślicznie pokolorowany, pozdrawiam

krystynas pisze...

Wspaniała, w pięknych wiosennych kolorach. Cudna kompozycja kwiatowa.
Moją uwagę przykuł ten zielony papier - śliczny.
Pozdrawiam ciepło

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Thank you Erica :* Thank you Ada :*
Dziękuję dziewczyny :*

Papiery, tak jak napisałam, to Indian summer Marianne D, są idealnie rozgrzewające i poprawiają humor ;)

Anonimowy pisze...

Wowww, this is gorgeous, such a lovely creation,
Greets Jannie

Ewelina pisze...

Piekna, kolorowa, wiosenna! Pozdrawiam

coco.nut pisze...

śliczne wiosenne kolory, urocza Daisy i piękna karteczka!!!

Wateringen pisze...

Hay,

Your blog is amazing!
I will follow your blog.
Please take a look into my world.

Love from Holland
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Kreatywny Zakątek (huanita7) pisze...

Faktycznie poprawia nastrój! Piękna kartka, cudnie ozdobiona no i te kolory!..ahh już mi cieplej :)

Ala M. pisze...

Zapachniało wiosną... śliczna kartka!

Aszczka pisze...

Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty! :-)
Tak mi się kojarzy Twoja karteczka - cudna!

Bea pisze...

ależ urocza i pozytywna!

Sparkly Engineer pisze...

Your card is simply beautiful. I love the color scheme, the coloring and the inside as well as the outside of the card.

Malgodia pisze...

Śliczna jest taka wiosenna :) kwiatuszki ogromnie mi się podobają :)

perelka111 pisze...

bardzo fajna energetyczna karteczka:))

AgA pisze...

Przecudna!!! Jakie śliczne kolorki i wspaniale dobrane. Podziwiam :)

wiola_c pisze...

Wiosennie u Ciebie. :)
Soczysta zieleń i odcienie fioletu pięknie się ze sobą na Twojej karteczce komponują.
Śliczny komplecik :)

Moniś-ka pisze...

Kwieciście, lekko i jakże wiosennie:)

gré pisze...

whoaawwww its so beautiful

gré

IWA pisze...

Ale mi się zrobiło tęskno za wiosną!

Boei pisze...

Cudowna, optymistyczna praca! Aż zatęskniłam za moim rowerkiem;)

Alexandra pisze...

Przepiękna :) Kolorki przepiękne, wiosenne :)

Matilde pisze...

Oj, chcę już takiej wiosny jak Twoja! :)

Jolanda pisze...

Ohh . .wow, what a lovely card with Daisy . . Super!!

ania pisze...

Ależ piękna, wiosenna i optymistyczna:))

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna wiosenna kartka, dziewczynka na rowerze jest cudna :)

Rom-a pisze...

Śliczna !!!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Przepiękna!!! Prawdziwa wiosna u Ciebie!

wilga pisze...

BEAUTIFUL! Monia,lovely colors .

Wilga

Dortesjs pisze...

Such a charming card, so much summer and sun in it

askoz pisze...

Piękna karteczka,pełna wiosennych kolorów;)

Blue-Anna pisze...

Och, jakie cudeńko:) Kolory i motyw do zakochania:)

AgaSi pisze...

Ślicznie dobrane kolorki i pięknie pokolorowany stempelek, mnie szczególnie urzekło pudełeczko, ta zieleń jest baaardzo optymistyczna!

elima pisze...

Piękne kolorki!
Bardzo optymistyczna ta karteczka, szczególnie gdy za oknem tak szaro...

OriBella pisze...

I mało brakował, abym taką śliczną wiosnę przegapiła:) Cudeńko karteczka:)

mazionta pisze...

Śliczna karteczka wiosenna- a u mnie biało za oknem:)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Witaj Moniczko.
Chciałam Ci się po cichu pochwalić tym co mi wyszło a zainspirowane było Twoją pracą. Właśnie tą. Z góry przepraszam że bez zapytania wzoruję się na twoich dziełach ale nie mogę się powstrzymać. Twój styl baaardzo przypadł mi do gustu.Mam nadzieję że się nie obrazisz. A praca moja tu: http://zielonaliszka.blogspot.com/2013/05/tym-razem-kartka-z-okazji-7-urodzin.html Pozdrawiam Ewa

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Miło mi, że Cię zainspirowałam, dziękuję za info i podlinkowanie mojej pracy :)