Translate

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Urodzinowy komplet

Ostatnio robię sporo kartek urodzinowych, jedna z nich poleciała do Wiśni :)


Do kartki dodałam magnes na lodówkę i tak powstał soczysty komplet.


Komplet swoje kolory zawdzięcza papierowi Be optimistic #5 oraz pomarańczowym różom, dodałam też zielone listki i śliczną wstążkę. Bazę kartki wykonałam z połowy arkusza 30x30 białego płótna. Z jednego arkusza można zrobić dwie kartki i nie ma żadnych odpadków :)


Wewnątrz kartki cytat i życzenia oraz więcej ciepłych kolorków  Be optimistic #5.


Przy ozdabianiu magnesu powtórzyłam  motywy z kartki.


I jeszcze zbliżenie na różę :) Róże to nowy model, wykonałam ją za pomocą wykrojnika Rose Creations z pomarańczowego papieru czerpanego150g. Liście to również wycinanki z zielonego papieru czerpanego 260g. Pomarańczowy papier czerpany posłużył mi też jako tło magnesu.


Mi nowe róże podobają się bardzo, a jak Wam się podobają?
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

44 komentarze:

milena60 pisze...

Жаль у меня пропал перевод..но всё равно не удержалась от восхищения.... очень красивая работа...

Rae pisze...

Róże są super, chyba wykrojnik mi trafi na listę :)

wiola_c pisze...

Piękne soczyste kolorki.
Chciałoby się mieć wszystkie materiały, z których wykonujesz swoje prace, ale to niestety nie wystarczy. :(
Oprócz tego trzeba mieć też Twój talent do robienia pięknych rzeczy.
Różyczki śliczne, w pięknej kompozycji. :)

Wanda pisze...

prześliczny komplet bardzo elegancki:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Pewnie ze sie podbaja :):) Kartka i magnesik prezentuja sie wspaniale :)

Chimera pisze...

Wspaniały komplet, w pięknej, żywej kolorystyce. Jest co podziwiać!

manon's kaartenhoekje pisze...

wat een mooie kaart zeg, schitterend

groetjes manon

Barbara pisze...

Przepiękne te róże..Wiśnia pewnie piszczała z zachwytu :))

Baukje pisze...


Stunning card and amazing roses will look forward to seeing how you made them :)

tajemnicza18 pisze...

cudeńka! ;)
pozdrawiam!

BellaArt pisze...

Cudowny komplet! Wspaniałe róże! Pozdrawiam:)

Malgodia pisze...

Bardzo optymistyczny komplecik :) a róże cuudo!

donka66 pisze...

Piękny komplet! Ja też zrobiłam wczoraj urodzinową kartkę z pomarańczowymi różami - co za zbieg okoliczności :))) tylko zdjęcia jeszcze w aparacie.

Anabel pisze...

przepiękny komplecik :) Wiśnia pewno zachwycona niespodzianką :)

edytta-p pisze...

Cudny, energetyczny komplecik :)

Joanna pisze...

Piękny komplecik.A róże prześliczne:)
Pozdrawiam.

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
very very very beautiful...
soon Ada from Italy

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Twoje róże są fantastyczne. Najbardziej uwielbiam soczyste kolory w kartkach - w Twojej jest go mnóstwo. Piękna kompozycja.

Karkakg pisze...

śliczny :) a mogę się domyślić że w rzeczywistości jeszcze piękniejszy :)

Asia pisze...

Piękny i optymistyczny komplet:) A róża zwala z nóg! Cudeńko

Anonimowy pisze...

Kartka fantastyczna!!!! a róża jest poprostu przecudowna - a kursik zrobisz dla utalentowanych inaczej? pozdrawiam cieplutko!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :*

Basiu te róże są bardzo łatwe, kurs nawet nie jest potrzebny ;) Ale może kiedyś zrobię ;)

Marghe pisze...

hermosa.

marysia pisze...

i mnie podoba się bardzo ten komplet.

chanya13 pisze...

Energetyczne, świetne róże, pozdrawiam

Matilde pisze...

Śliczne te róże! Hmmm.... Ja też niedługo mam urodziny :P

Chasia pisze...

I Ty sie jeszcze pytasz czy sie podobaja??????!!! Oczu od nich nie moge oderwac!!! I jeszcze te kolory!!! Chyba spac nie bede mogla... Kursik musisz zrobic obowiazkowo. POzdrowienia!

Riet pisze...

What a wonderful cards.

Hugs Riet.xx

Artes de Nágela pisze...

His impressive work!
I loved the flowers and color!
A great week for you.

Art_Dorota pisze...

cudny komplet :)
buziaki :)

GosiaMachynia pisze...

Cudowny komplecik. Te kwiaty są cudne !!!

Ani pisze...

Absolutely fabulous card! I love your roses! Hugs, Ani

coco.nut pisze...

róża obłędnie piękna!!! i cała kartka taka soczyście energetyczna!!!

Alicja w krainie papieru pisze...

Komplet jest niesamowicie piękny , róże cudne !! no i zestaw w tym kolorze , po prostu cudowne !!!:):)

[Kasia] pisze...

Nie myślałam, że pomarańcz może tak świetnie wyglądać na kartce :) Świetna

monia pisze...

Te róże są przepiękne !!!!

Beacia - 24 pisze...

Komplecik robi wrażenie, a te róże jak żywe. Oniemiałam zaliczając totalny szczękospad :)

Wiśnia pisze...

no jest moja piękna!!! dziewczyny stoi u mnie na półce codziennie oglądam to cudo i wzdycham........ale ona jest tylko moja....Kochana moja Monia tak mnie zaskoczyła

OriBella pisze...

Cudowne kwiaty i piękny komplet, Monia czego nie dotkniesz jest śliczne:)

Hogata pisze...

Kwiaty absolutnie wspaniałe :)

karolina jeżak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam :*

Maarchewkowa wykrojnik to Rose creations, podlinkowałam go nawet w poście ;)

Ludkasz pisze...

pięęękny komplet:) A róża rzeczywiście cudna:)

el pisze...

ach dostać taki kompecik .........w dodatku w moich kolorach ...........pomarzyć