Translate

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Sierpniowe wyzwanie Rapakivi

Temat sierpniowego wyzwania Rapakivi to ŚLUBNA ELEGANCJA, ma być kwiatowo, elegancko i oczywiście ślubnie.
Moja interpretacja to oczywiście kartka ślubna ;)


Zrobiłam ją w odrobinę nietypowym miętowym kolorze, a to za sprawą papieru Be optimistic #4. Na kompozycję kwiatową składają się różyczki i szarotka, listki wycięłam z Be optimistic #6. Dodałam też kremowe perełki i kilka piórek. Mnóstwo perełek przykleiłam na okrągłej serwetce Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201, w centrum której znajdują się wycięte z perłowego papieru łabędzie Marianne D - Wykrojnik łabędzie LR0239.



Do wykonania ozdobnej torebki posłużył mi papier biały len.


Temat jest łatwy i przyjemny, więc zapraszamy do wspólnej zabawy :)

23 komentarze:

Wiśnia pisze...

przepiękna!

Wanda pisze...

Moniu kartka jest delikatna, lekka a dodatki dodają elegancji:)pozdrawiam

BellaArt pisze...

Przepiękna kartka! Koronka wypełniona perełkami wygląda zachwycająco!

jolagg pisze...

Moniko ależ piękne te łabędzie... cudowna kartka!

Dorota pisze...

"Nietypowy" miętowy kolor idealnie tu pasuje. Kartka wyszła pięknie i elegancko.

adablog14 pisze...

Ciao Monia
Your card is very beautiful. Colours and composition beautiful too.
A presto Ada

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, Wie immer, sehr elegant.
Liebe Grüsse, Ulla

AgA pisze...

Wspaniała kartka. Delikatna i elegancka.

Po prostu Asia pisze...

Przepiękna! Taka delikatna :)

Karkakg pisze...

piękna, delikatna kartka.
Bardzo mi się podobają torebki które dołączasz do kartek :) uchwyty nadają niesamowitego wdzięku!

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna, kwiatki cudne, piórka w nich dodają lekkości i uroku, łabędzie są śliczne i kolor miętowy bardzo mi się podoba.

Matilde pisze...

Śliczna :)

krystynas pisze...

Przepiękna, taka delikatna i subtelna.

Elly pisze...

Beautiful card Monia!!

Riet pisze...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

kathi17 pisze...

Piekna! I've been busy, so haven't had time to study my Polish.

wiola_c pisze...

Śliczna, delikatna, pastelowa kompozycja. :)

Alexandra pisze...

Cudowna praca :) A te łabędzie - miodzio :)

ArtIs pisze...

Jest nie tylko ślubnie i elegancko... ale też wytwornie, delikatnie i przepięknie!!!

Chimera pisze...

Przepiękna i jaka elegancka!

manon's kaartenhoekje pisze...

wauwwww wat is die gaafff geworden,schitterend

groetjes manon

Klaudia/Kszp pisze...

Kartka przepiękna - cudne kolory, elegancka i delikatna. :))

el pisze...

jeszcze trochę pooglądam i nie usnę dziś .... co jedna to lepsza kartka