Translate

piątek, 17 sierpnia 2012

Kopertówka?

Muszę Wam się do czegoś przyznać - nie potrafię robić kopertówek ;P Równe składanie papieru  zdecydowanie przekracza moje możliwości ;) Dlatego właśnie ostatnio zrobiłam dwie kartki, które są wariacjami na temat kopertówek. Skusił mnie do tego nowy wykrojnik Marianne Design Anja's Squares LR0242, który idealnie nadaje się do kopertówek. A oto wyniki moich eksperymentów - dwie kartki ślubne, ozdobione bardzo minimalistycznie.


Pierwsza kartka jest składana z trzech części i zawiązywana na wstążkę, więc odrobinę przypomina kopertówkę. 


Wewnątrz na owalnych serwetkach Marianne D - Wykrojnik Small Oval by Petra LR0235 umieściłam życzenia i cytat oraz łabędzie Marianne D - Wykrojnik łabędzie LR0239.


Z zewnątrz kartkę zdobi ażurowy kwiat, który zrobiłam z papieru czerpanego za pomocą Anja's Squares LR0242, wewnątrz którego umieściłam różowe pręciki Kars.  Dodałam listki Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164 i kryształki.



Przy wykonywaniu drugiej kartki nie miałam cierpliwości do składania i w związku z tym jest to kartka, która tylko udaje kopertówkę ;) Użyłam do jej ozdobienia papierów Marianne D - Vintage Pastels.


Kartka składa się z dwóch części, pod owalem z łabędziami ukryłam kieszonkę na pieniądze.


Kwiat to ponownie Anja's Squares LR0242, tym razem w kolorze różowym.


Chyba nie nauczę się robić kopertówek, ale próby podrobienia tej formy całkiem mi się spodobały ;)
Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego weekendu.

37 komentarzy:

Mihaela pisze...

Beautiful creation, love the flowers,looks interesting!!!

wiola_c pisze...

Monia świetnie sobie poradziłaś. :)
Jest to jakaś piękna alternatywa do kopertówek.
Teraz zacznie się masowa produkcja Twojego pomysłu :D

Barbara pisze...

Są przepiękne....cudnie to wykombinowałaś :) a łabądki są genialne :))

scrapfantazje pisze...

Zaskakująca forma! Na pierwszy rzut oka wygląda jak standardowa kopertówka i to w 100%, a że inaczej się otwiera to tylko drobny szczegół!
Dla mnie rewelacja!
Pozdrawiam:)

Daria pisze...

Piękne wariacje na temat kopertówek ;) PIĘKNE :) Pozdrawiam serdecznie :)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Hallo Monia, die sind ja zauberhaft, diese 2 Briefkarten, Super!!!!
Liabe Grüsse, Ulla

Chimera pisze...

Pięknie się prezentują, bardzo podobają mi się te kwiaty :)
No nie wierzę, że Ty możesz mieć problem z równym składaniem papieru, bo ja to na pewno mam ;)

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Molto belli e molto raffinati...
A presto Ada

Ankie vd Polder pisze...

This adorable and so charming. Hugs, Ankie

lilavati pisze...

kto powiedział, że kopertówki mają być składane z jednej kartki? świetne prace:)

ArtIs pisze...

Przepiękne są i bardzo delikatniutkie :)

donka66 pisze...

Nie wierzę, że masz problem z kopertówkami, przecież robisz takie piękne rzeczy! Ja lubię tradycyjne kopertówki, ale te Twoje "wariacje" są super, muszę spróbować też takiej formy :)

KarinNettchen pisze...

Wunderschöne Karten, so schick und edel.
L.G.KarinNettchen

kreatywny-kącik pisze...

Wszystko idealnie równiuteńkie, ślicznie dopasowane. Ja nie widzę problemów z kopertówkami :)

Marghe pisze...

piękny.....

Wanda pisze...

przepiękne kartki:)

Елена Дашкевич pisze...

Очень красиво, Monia!

Kasia B. pisze...

Przecudne, pełne delikatności kopertówki!!
Ja też mam problem z opanowaniem techniki "kopertówki" i również kombinuję podobnie wyglądające formy :)
Pozdrawiam

gré pisze...

its beautiful

gré

k@rin pisze...

very beautiful. the flowers are very special. How did you make theme?

Anna Zaprzelska pisze...

Ha! Pomysłowość masz we krwi!!! Są piękne i romantyczne!

Karmeleiro pisze...

Świetne Monia! może to i rozwiązanie dla mnie, bo mam ten sam problem ;)

chanya13 pisze...

Ciekawe kopertówki - ślicznie ozdobione, ładne perełkowe zawijaski

Katrina pisze...

Przepiękne i bardzo eleganckie karteczki! :)

ania pisze...

Piękne i delikatne:))

manon's kaartenhoekje pisze...

wauww wat een mooie kaarten wat een gaaff model.

groetjes manon

Riet pisze...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Drycha pisze...

Kwiatki są świetne :D

Dobra pisze...

Cudowne karteczki, pięknie się prezentują, bardzo mi się podobają.

Aszczka pisze...

super wyszło!

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękne :)) Kwiaty ażurkowe niesamowite!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa i cieszę się, że moje podróbki się Wam podobają :)

K@rin I take 3 flowers, glued them together and make them more dimensional :)

coco.nut pisze...

urocze kopertówki, przepiękne kwiatki!!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczne ala kopertówki ;) Taka oszukana jest fajna a na dodatek oszczędniejsza bo na 'prawdziwą' potrzebyy jest cały arkusz papieru ;) Prześliczny jest ten owal z ażurkiem :):) Piękne są obie kartki :) Brzeg kwadratowy z ażurkiem również mi się podoba :)

Hogata pisze...

Prawdziwa elegancja :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Śliczne są! Delikatne, pastelowe i niezwykle romantyczne!

Ludkasz pisze...

Piękne kopertówki:)I fajnie,że takie inne:)