Translate

sobota, 18 sierpnia 2012

Dzień latarni morskiej

W sierpniu wraz z dziewczynami z  Rapakivi świętujemy Dzień latarni morskiej. Ja zrobiłam wakacyjnego skrapa, wspomnienie z pobytu w Krynicy morskiej w 2011r., kiedy próbowałyśmy z Zuzią wejść na latarnię. Całą historię opisałam na ukrytym pod zdjęciem tagu.


Papier bazowy to Be optimistic #2, znajdziecie też miętowe akcenty Be optimistic # 4, błękitne Be optimistic # 3 i zółty karton. Kwiaty zrobiłam z papieru czerpanego, dodałam też gotowe różyczki i garść perełek.


Duże kwiaty zrobiłam za pomocą Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201 z żółtego i pomarańczowego papieru czerpanego o gramaturze 150g.


żółtego kartonu wycinałam różne elementy wykrojnikami Marianne D - Wykrojnik latarnia morska LR0231, Marianne D - Wykrojnik muszle LR0230, Marianne D - Wykrojnik kotwica i rozgwiazda LR0232. Wszystkie potuszowałam pomarańczowym tuszem.


LO powstał według mapki Creative Scrappers Sketch #219.
Koniecznie sprawdźcie, jak świętują pozostałe projektantki Rapakivi :)
Dziękuję Wa za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam :)

26 komentarzy:

adablog14 pisze...

Ciao Monia
Wonderful LO,beautiful colours photos...
soon Ada

Karmeleiro pisze...

prawdziwa bomba kolorystyczna! A zdjęcie jest niezwykłe.

Wanda pisze...

rewelacyjny scrap:)

Artnova pisze...

Piękna,optymistyczna praca,pozdrawiam serdecznie.

Riet pisze...

So gorgeous Monia.
Hugs Riet.xx

Chimera pisze...

Ale radosny! No nie można się nie uśmiechnąć na jego widok. Suuuper!!

coco.nut pisze...

niesamowicie gorący scrap :)

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

Hello Monia,I love these photo's on this beautiful layout,the colours are very warm and gave me a sunny feeling,I love your work,greetings Miranda

Dorota pisze...

Uwielbiam takie kolorowe, radosne scrapy :) Świetny! :)

Katrina pisze...

Rewelacyjny, niesamowicie energetyczny i pełen emocji scrap! :D

Rae pisze...

Świetny! Super energetyczny, kolorystycznie kojarzy się z bardzo ciepłymi krajami, na pierwszy rzut oka, zanim przeczytałam opis myślałam, że to z tych wakacji w ciepłych krajach ;)

Wiśnia pisze...

super! dużo ciekawych elementów.

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo lubię takie radosne kolory :) Śliczny scrap, zdjęcia, ale tam jest strach wchodzić... podwieszana klatka schodowa - ja bym nie dała rady wejść ;) kwiatuszki bardzo ładne są i wszystkie elementy wycinane - morskie - MD bardzo mi się podobają :)

Joanna Wiśniewska pisze...

ps. Monia a czyja jest ta śliczna ramka u góry? A.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję dziewczyny :*

Joanna a widzisz, my weszłyśmy o dziwo, ale niestety jeszcze wyżej była drabina i tam już Zuzia wejść nie chciała, więc tylko sobie wyjrzałyśmy przez okienko ;)
A ramka to też Marianne D Marianne D - Wykrojnik ramka LR0219 (http://www.scrapcafe.pl/product.php?id_product=1387) Zapomniałam podlinkować ;)

Ursula Alice Stegmann pisze...

Eine wunderschöne Komposition, sie gefällt mir.
Wünsch Dir einen sch önen Sonntag, Ulla

Unknown pisze...

Soczyście!:):):)
Pozdrawiam,
Kasia

Joanna Wiśniewska pisze...

Dzięki za odpowiedź :)
Drabina na sam szczyt... to już nie dla mnie na pewno :) A.

Hogata pisze...

Ależ kolory! Prawdziwie upalne lato :)

Niebiesko_Oka pisze...

Och! Ależ cudnie słoneczny scrap!
Zadbałaś w nim o każdy szczegół :).
Piękna oprawa dla zdjęć.

krystynas pisze...

Piękny wakacyjny scrap nasycony kolorami.

Dominique pisze...

Wspaniała pamiątka wakacyjna :)
Pozdrawiam :D

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Mega pozytywny, mega kolorowy i mega wakacyjny scrap! Świetne zdjęcia - podobają mi się ujęcia :)

elima pisze...

Jakie piękne, soczyste kolorki :)

wiola_c pisze...

Śliczny, megasłoneczny scrap. :)

Ludkasz pisze...

czysta energia:)