Translate

piątek, 1 czerwca 2012

Ślubna

Witajcie, dziś mój ostatni gościnny występ w Agaterii.
Zaprezentuję Wam elegancką ślubną kartkę, której wdzięku dodały moje ulubione stempelki.


Kartka na specjalne życzenie jest podobna do tej, a róże zrobiłam według mojego kursu z Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203.


Ulubiony błękitny papier wytłoczyłam folderem z wykrojnikiem Designables DS0916. Dodałam rameczki Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0192 wycięte z perłowego papieru i białą śnieżynkę Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR018.


Zieloną gęstwinę wokół róż utworzyłam za pomocą wycinanek z Marianne D - Wykrojnik liście LR0192, Marianne D - Wykrojnik elementy ozdobne LR0157 oraz całej masy listków z zestawu Róże + listki 2. Listki stemplowałam, embossowałam na gorąco, potem wycięłam i lekko powyginałam. Dało to wspaniale przestrzenny efekt, który niestety do końca umiałam uchwycić na zdjęciach.


Wewnątrz kartka jest ozdobiona bardzo prosto,  papier wytłoczony Designables DS0916 i dwa owale. Pod owalem z cytatem znajduje się kieszonka na pieniądze.


Kartka mieści się w pudełku, który również bardzo delikatnie ozdobiłam listkami.


Mam nadzieję, że podczas moich spotkań w Agaterii pokazałam Wam, że stemple są dla każdego. Pomagają dodać pracom głębi i ciekawych detali. Nawet osoby, które nie mają wprawy w stemplowaniu mogą ich używać, stemplując na dodatkowych kawałkach papieru i wycinając odbitki (paper piecing). Stemple mogą być również doskonałą alternatywą dla wykrojników.
Agato bardzo dziękuję za gościnę :)
Pozdrawiam serdecznie :)

35 komentarzy:

frogus_80 pisze...

Prześliczna ta karteczka! I uwielbiam Twoje kompozycje kwiatowe :)

krystynabozenna pisze...

Nigdy w życiu nie nauczę się tego robić,
ale chociaż popatrzę u Ciebie na wspaniałości :-)

Bea pisze...

piękna!!! cudne kwiaty i liście!

OK pisze...

Очень красиво!

OK pisze...

Очень красиво!

Elly pisze...

BEAU-TI-FUL!!!!!!!!

Joanna Oborska pisze...

Przepiękna karteczka. Niezwykle elegancka :)

Chimera pisze...

Przepiękna!! I jaka wspaniała kompozycja- podziwiam :D

gré pisze...

its beautiful


gré

wiola_c pisze...

Jak zwykle śliczna karteczka. Dopracowana, pięknie skomponowana. :))))
A kwiatuszki - cudo !!!!!
pozdrawiam :*

perelka111 pisze...

śliczna..piekne kwiaty;))

Miranda Slagboom-de Groot pisze...

Very pretty.
Hugs Miranda

Asia pisze...

Piękny bukiet ślubny! W ogóle cała karteczka elegancka i śliczna

manon's kaartenhoekje pisze...

wauwwww wat een prachtige creatie's maakt u zeg. hem uw blog bij mijn favorieten gezet.. en wat een pracht aan bloemen en bladeren heeft u gemaakt schitterend dat vind ik nog het moeilijkste...

groetjes manon

Joanna Wiśniewska pisze...

Rownie piekna jak jej poprzedniczka :)

Anja pisze...

Hoi Monika..

Wát een BEAUTY Monika!! Ik vind die bloemen ook zóó mooi!!!!Dankjewel voor de prima uitleg hiervan !!

Hartelijke groetjes van Anja

Mihaela pisze...

Love the flowers and leaves!!!Great work!

cyga pisze...

Bukiet jak żywy a kwiaty mogły by być także eustomą (kocham je najbardziej, zaraz po różach)

Kasia B. pisze...

cudna kartka, ta kompozycja kwiatowa jest zachwycająca....
Pozdrawiam :)

kathi17 pisze...

So beautiful inside and out.

Riet pisze...

This is so wonderful card and box.

Hugs Riet.xx

k@rin pisze...

very beautiful

Beacia - 24 pisze...

Kolejny raz oglądałam zdjęcia z zapartym tchem. Perfekcja w każdym milimetrze.

Daria pisze...

Cudna kartka :)

AnaEm pisze...

Piękny ten bukiet kwiatów. Nie przepadam za niebieskim ale w Twoim wykonaniu cudownie wygląda ta kartka.

Artes de Nágela pisze...

Very cute! I loved the colors!

BEARKIS pisze...

Прекрасна изработка!!!

Marta pisze...

Kartka jest śliczna:) innych zresztą u Ciebie nie widziałam :) ale tutaj zachwyca mnie pudełko:)

anias pisze...

Kartka jest przepiękna, jej ogromnym atutem jest kompozycja kwiatowa i to że jest bardzo delikatna!
Jestem pod wielkim wrażeniem!!!

Ludkasz pisze...

śliczna kartka:) Bardzo dopieszczona:)

krystynas pisze...

Kartka robi niesamowite wrażenie, kompozycja kwiatowa wygląda imponująco.

ania pisze...

Piękna i delikatna - cudowne kwiaty i kompozycja:))

Rom-a pisze...

urocza karteczka i te liski sa rewelacyjne, użyłaś zielonego pudru?
aaa i jeszcze pytanko, jakiego użyłaś papieru do listków?

Rom-a pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa :*

Romantyczko nie posiadam zielonego pudru ;) Użyłam przezroczystego pudru i zielonego tuszu. A papiery to chyba ptasie trele, o ile pamiętam.