Translate

wtorek, 26 czerwca 2012

Podziękowanie dla babci

Kolejne do serii podziękowań - delikatne i romantyczne podziękowanie dla babci, tym razem z moich ulubionych papierów Marianne D - Vintage Pastels.


Centrum kompozycji stanowi rozetka z Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR0185, na której umieściłam małą serwetkę Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180 i etykietę Marianne D - Wykrojnik bilet i etykiety CR1212. Dodałam kilka róż Marianne D - Wykrojnik angielskie róże LR0162 oraz listków Marianne D - Wykrojnik listki LR0226 i Marianne D - Wykrojnik listki LR0229. Dół kartki zdobi Flower ribbon Marianne D.


Wewnątrz cytat i życzenia.


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

24 komentarze:

Berberis pisze...

świetna, delikatna kolorystyka i dodatki tworzą cudną całość :))

Unknown pisze...

piękna i delikatna

Jasna8 pisze...

Pasuje do mnie :-)))
Bo ja babcia i Krysia :-)))

GosiaMachynia pisze...

śliczna :)))

perelka111 pisze...

świetna..delikatne kolorki..podba mi się:))

Natka pisze...

Leciutka i delikatna - cudeńko!

OriBella pisze...

Śliczne są takie eleganckie, delikatne karteczki, a Ty potrafisz tak pięknie wszystko razem ułożyć i dopasować:)

Wanda pisze...

wszystkie dodatki pasują do siebie tworząc urokliwą delikatną kartkę:)

Barbara pisze...

no piękna :)

Asia pisze...

Piękna, babcia będzie zachwycona!

Mihaela pisze...

I just love this delicate work!!!

wiola_c pisze...

Śliczna jak zwykle :))))))

lilavati pisze...

prześliczna:)

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękna :)

Karmeleiro pisze...

Przecudowna, delikatna kartka. Kwintesencja kobiecości. Ps. też mam babcię Krysię

cyga pisze...

Bardzo delikatna i ładna kartka. Wydawało mi się,że tak krótko mnie nie było a tu proszę ile prac powstało.

BellaArt pisze...

Przepiękna! Delikatna i elegancka!:)

kasia123 pisze...

Śliczna.

Boei pisze...

Ale cudo!!!

Elly pisze...

Great card!!!!

Chimera pisze...

Bardzo delikatnie i elegancko, róże przepiękne!

Julapi pisze...

Piękne pastele w sam raz dla babci. Przez Twoje prace znowu zaczynam myśleć o kupnie nowych wykrojników jesteś chodzącą reklamą:)

ania pisze...

Takie piękne i delikatne:)

Klaudia/Kszp pisze...

Kartka piękna, jak zwykle :) Wstążeczka na dole jest urocza!