Translate

środa, 14 września 2011

Dla przyszłej emerytki

Karteczka zrobiona dla pani, która odchodzi na emeryturę. Forma doskonale Wam znana, czyli mój wariant kartki-bramy. Bardzo ją lubię, bo na żywo jest pełna wdzięku i lekkości.


Zrobiłam ją z papieru Dla maluszka - Do kochania, z ramką Nellie`s Choice ramki owalne.



Różyczki wycinałam za pomocą Marianne róże angielskie LR0162 z papieru czerpanego, potem tuszowałam i zwijałam, odrobinę targając, żeby wyglądały naturalniej. Uzupełnienie kompozycji to oczywiście listki z dziurkacza, gałązki Marianne  LR0151 i LR0150  oraz listki z zestawu  Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164, wszystkie wycięte z zielonej strony krokusów. Do tego perełki zrobionych Pearl makerem.


Wewnątrz również użyłam ramki Nellie`s Choice ramki owalne.


A tył tym razem zrobiłam taki i nie jestem pewna, czy nie przesadziłam...


Ja czuję już jesień, więc wybaczcie, jeśli będę marudna, oklapnięta i bez polotu...
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam :)

34 komentarze:

  1. cudna!przepiękna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło pięknie i elegancko, do tego te życzenia! Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka. Pięknie wyszla. A co do tylu- to też mi się bardzo podoba, czemu by nie zrobić tak ladnej swojej wizytówki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i jak zawsze nieziemsko elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna - ja zawsze jestem zauroczona Twoimi karteczkami:))

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze perfekcyjnie. A te skręcane róże.. miód!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna karteczka! Taka elegancka, subtelna - idealna na taką okazję. Cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancka i delikatna jak zawsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie lubię podglądać Twoje twory:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniś fantastyczna kartka! Zwłaszcza różyczki muszą się świetnie prezentować na żywo, a w dotyku pewnie są milusie :)
    Masz piękne logo, nie było mnie tu dawno więc dopiero teraz pozwolę sobie je pochwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mistrzowskie wykonanie. Uwielbiam Twoje kartki, zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful, beautiful, beautiful!!! ;-)

    hugs, Elly

    OdpowiedzUsuń
  13. Soooo beautiful!!! Love your arrangement with the gorgeous roses and your lacy borders and frames! Stunning work Monia!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka niesamowicie piękna i delikatna w tych pastelach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla tak pięknej kartki sama przeszłabym na emeryturę:)Kolorki bajeczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. WoW Stunning Monia! Love the beautiful flower arrangement and the decorative trim on the inside!

    OdpowiedzUsuń
  17. ВОСТОРГ! изысканная работа!

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna karteczka, taka delikatna i romantyczne, te kolorki subtelne i kwiatuszki mistrzowskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne wykonanie.Urocza!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo delikatnie =]
    Ma śliczne stonowane kolory =]
    Śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  21. Your Dream! Harmoniczne kolory są piękne! Naprawdę sprytne lub naprawdę, kocham kreacje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie przestrzenne kartki z okienkiem. Kiedyś moja koleżanka wpadła na pomysł żeby za kalką techniczną w okienku umieszczać zasuszone liście i roślinki :) bardzo urocza ta Twoja praca:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna i taka delikatna :)))
    Uwilbiam Twoje dopracowane w każdym calu kartki ...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Lekka, zwiewna, urocza! Pozaginane kwiatki pzepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest przepiękna, no cudo!! Kompozycją z kwiatków i liści będę się zachwycać cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. UWIELBIAM oglądać Twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...