Translate

poniedziałek, 16 maja 2011

Wyzwaniowe motyle...

Zapraszam do udziału w pierwszym wyzwaniu Galerii Rae pt. Motyle :) 
Wykonajcie jedną lub więcej prac na temat podany w wyzwaniu i podlinkujcie je na blogu Galerii, a publikując na swojej stronie lub blogu zaznaczcie, że bierze udział w naszym wyzwaniu.
Do wykonania pracy nie trzeba używać materiałów ze sklepu. Praca musi być nowa, wykonana po ogłoszeniu wyzwania (i może być scrapowa, ale nie musi). Termin zgłaszania prac: do 15 czerwca włącznie.
A nagrodą będzie bon rabatowy -15% na zakupy w sklepie.


Swoją kartkę zrobiłam z delikatnego papieru z kolekcji Dla maluszka Do kochania. Motylki Joy wycięłam z arkusza W pąkach krokusów, a gałązki Marianne z W czerwieni tulipanów
Wybaczcie okropną ilość fotek, ale nie mogłam się zdecydować ;)


Ozdobione wnętrze:


Tu widać ramkę 3D:



Wykorzystałam też narzędzia ze Scrapcafe:
Spellbinders Labels Fourteen,
Marianne gałązka 

Wykrojnik Joy motylki 

Ranger Stickles Glitterglue Frosted Lace
Kars - mata do embossingu i cięcia
kosteczki dystansujące

Dziękuję Wam za wspaniałe komentarze :* 
Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałku :)

31 komentarzy:

Kasia B. pisze...

mmmrrrrrrrrrrr....
Cudna!!!

Blue pisze...

Już Ci pisałam że jesteś wielka - podtrzymuję w dalszym ciągu. Cuuuuuuuuuuudowna

Anonimowy pisze...

Przepiękna =]

Obejrzałam wcześniejsze prace i są zachwycające =]

Ines pisze...

ale cudeńko

Malgodia pisze...

Śliczna karteczka i piękny papier, teraz z pewnością go kupię :)

Unknown pisze...

ach!:]

perelka111 pisze...

sliczna karteczka:)

Татьяна А. pisze...

Very nice!!!!

aaa pisze...

jestem nią zauroczona!!!!!! Kwiatuszki i rameczka bez środka nadają takiej lekkości i gracji Twojej karteczce, że ah!!!!!!

Елена Дашкевич pisze...

Красота!

cyga pisze...

uwielbiam tą rameczkę, ślicznie skomponowałaś całość,

bossanova pisze...

wspaniały projekt!!

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Cudna!!!

hania739 pisze...

Jest urzekająca:))

ewkiki pisze...

Prześliczna i delikatna! Pozdrawiam :)

Julapi pisze...

Piękna kolorystyka i wykonanie.

Chimera pisze...

Ale pięknie!! Jak zwykle jestem oczarowana:)
Co do kopertówek, zrobiłam ich naprawdę sporo, niestety większość skończyła w śmietniku ;P

AgaSi pisze...

Kolejne cudeńko, przeurocza jest, Moniś, normalnie chyba zacznę odkładać już na maszynkę, te wykrojniki są super, już Ci kiedyś pisałam, że powinni Ci płacić za reklamę :)

Artes de Nágela pisze...

Very pretty!

Aluna pisze...

Ależ Ty te swoje kartki wypieszczasz!!! Ta jest wyjątkowej urody... Co tu dużo pisać - prześliczna :)

Agnieszka(AgaP) pisze...

Ha! A ja widziałam to cudeńko na "żywo"- karteczka jest "GENIALNA"!!!! I nie mówię tak tylko dlatego, że jestem wielbicielka prac Moni ;-D.

Joanna Oborska pisze...

Ja się cały czas nadziwić nie mogę temu, co Ty wyprawiasz z wykrojnikami1! :) Mistrzostwo świata! :)

monia pisze...

No no cudowna jest :))))

Asia pisze...

Jestem zauroczona... kartka jest przepiękna!Wszystko tak pięknie skomponowane...rewelacja!Pozdrawiam

Boei pisze...

Ale piękna w tych dziecięcych kolorach:)

Ludkasz pisze...

CCCCCCCCCCCCCCCcudna!!!!!!!!!!

ArtIs pisze...

śliczna!!!

IQ7 pisze...

Twoje prace to rozkosz dla oczu!!! pozdrawiam serdecznie:)

Anna Zaprzelska pisze...

Coś pzepięknego!!!!

OriBella pisze...

Nie no ja wymiękam, przecudna, pomysłowa i jakże urocza karteczka!!!!!

Bellaidea pisze...

Mialam u Ciebie - tak jak i wszedzie straszne zaleglosci. Temat komunijny mialas wyczerpujaco opracowany ale te motyle bardzo mnie urzekly! Sliczne!