Translate

niedziela, 1 maja 2011

Pastelowe pudełko

Miało być błękitne i pastelowe, bo takie kolory lubi pewna Kasia, a to imieninowy prezent dla niej :)
Użyłam wszystkiech papierów w groszki jakie miałam, a więc znajdziecie tu Scrap.com.pl (w środku), ILS i Galerię papieru ;) Wieczko pudełka ozdabiają róże z Wild Orchid Crafts, oraz wykrojnik Marianne i delikatne klejnociki Papermanii Henbury Lane ze Scrapcafe, które uwielbiam :)





Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie wspaniałe komentarze :*
Pozdrawiam serdecznie :)

40 komentarzy:

coco.nut pisze...

prześliczne pudełeczko!!!

Katrin pisze...

Вау! Шикарная работа!!!

kasia123 pisze...

Piękne. Super się prezentuje.

immacola pisze...

uwielbiam papiery w groszki, więc baaardzo mi się podoba :)

Boei pisze...

Ale cudne!! Piękny kolor róż...

Unknown pisze...

wow...

cyga pisze...

śliczne i jakie staranne

Artes de Nágela pisze...

Monia,
How much beauty and elegance in this box. I love the colors and flowers.

Elly pisze...

A very beautiful box Monia!!!

Татьяна А. pisze...

Beautiful and very elegant box, color amazing!!!

Anabel pisze...

przepiękne pudełko :)

ewkaka19 pisze...

Cudowne pudełko

noomiy pisze...

jaaaajj! ale piękne! :)

ewkiki pisze...

Przecudnej urody pudełeczko! Kolory wspaniale, po prostu cudo! A róże ......marzenie! Nie mam słów !

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Ależ cudeńko!!!

moniqurd pisze...

śliczne to pudełko :)

Barbara pisze...

świetne,jak udało ci się je tak dokładnie okleić? jestem pod wrażeniem !!!

kartkomania.com pisze...

Przepięknie oprawione pudełeczko !!!

Malgodia pisze...

Moniczko Ty nie wiesz jak ja strasznie lubię oglądać Twoje prace, ja się w nich rozsmakowuję :)

Unknown pisze...

Cudne !

Daria pisze...

Piękne pudełko i śliczne są te róże, niebieskie zawsze kojarzą mi się z moją ulubioną odmianą "blue moon" :) Pozdrawiam serdecznie :)

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękne!

Mellanka pisze...

Śliczniutkie :)

donka66 pisze...

Przecudne, słodkie, romantyczne pudełeczko :)

Mona Pendleton pisze...

Beautiful Monia! So elegant! Love all the scalloped trim and doily!

Ela pisze...

cuda tworzysz!!!

aaa pisze...

FAntastyczna kolorystyka! Różyczki przecudnie sie prezentują :) I całość bardzo estetyczna gratulacje!!!

jolutka123 pisze...

Przepięknie wykonane pudełeczko:))

OriBella pisze...

Cudeńko:)

Mirella pisze...

napatrzeć się na to pudełko nie mogę - niby takie proste, a eleganckie

ania pisze...

Piękne pudełeczko! Misternie wykonane i niezwykle eleganckie!

Anna Baldwin pisze...

Wspaniałe pudełko!
Pozdrawiam

DUCHA pisze...

Bajkowe! Tworzysz niesamowite przedmioty:)

Asia pisze...

Jest rewelacyjne!Wszystko w nim takie dopracowane, super!

monia pisze...

WOW
CUDOOOOOO
Jest przepiękne !!!!

Julapi pisze...

Co tu duzo mówic piekne jest:)

Angi pisze...

Przepiękne pudełko ;) I chyba się zakochałam w tych różach :D

Nati pisze...

Wow!!!gorgeous!!
Nati from Brazil
http://natiquillblogspot.com

fasoolka pisze...

Piękne pudełeczko!!! proste, delikatne, zachwyciło mnie :)

Colorina pisze...

cuuudne:)