Translate

sobota, 14 maja 2011

Pamiątka Pierwszej Komunii...

... ale raczej nietypowa, bez żadnych elementów kojarzących się z komunią.
Zrobiłam nowy składaczek - specjalnie do celów wymagających koperty na pieniądze :) Oczywiście sam stoi, tak jak easel:



Jest dużo miejsca na życzenia - cała strona:


I duża koperta zawiązywana na kokardkę:


Do tego oczywiście ozdobione pudełko:


Papier to Chatterbox artsy.licious Fine Engraved Paper Bloom oraz wizytówkowy wytłaczany folderem do embossingu. Wszystkie ramki wycięłam Labels Fourteen, wytłoczyłam przy pomocy maty Kars i podkleiłam 2mm kostkami. Oczywiście nie mogło się obyć bez pełnych wdzięku wycinanek gałązki Marianne, brokatu frosted lace i mnóstwa perełek :)


Materiały ze Scrapcafe:
Chatterbox artsy.licious Fine Engraved Paper Bloom
Spellbinders Labels Fourteen,
Marianne gałązka 
Martha Steward Edge Punch Doily Lace
Nellie`s Choice wykrojnik koło z falbanką
Ranger Stickles Glitterglue Frosted Lace
Kars - mata do embossingu i cięcia
kosteczki dystansujące


Niestety fotki wyszły mi okropne, nie mogę ich już poprawić i musicie mi uwierzyć na słowo, że kartka jest biało-różowa :(
Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione miłe słowa. Życzę miłego weekendu :)

27 komentarzy:

Mellanka pisze...

Ale cudo!!! :)

Iza pisze...

Cukierkowe:)
Śliczne:)

Berberis pisze...

śliczna karteczka!!!

Joanna Oborska pisze...

Przepiękna! Bardzo elegancka :) A to, że nie ma na niej żadnych elementów kojarzących się z komunia działa na plus :) Mi się to niedopowiedzenie bardzo podoba :)

ewkiki pisze...

Śliczna, wyjątkowa i niepowtarzalna, bardzo mi się podoba :).

hania739 pisze...

Przepiękna praca:))

Colorina pisze...

cudna:)

Anonimowy pisze...

Prze-pię-kna =]

freesents pisze...

incredible!!!!! graceful and elegant card))
my favorite colors!

Jowita pisze...

Karteczka jest przepiekna i bardzo elegancka, pudeleczko rowniez

Megliken pisze...

Jest niesamowita. Widać, ile pracy w nią włożyłaś...

Unknown pisze...

czaderski jest ten wytłaczany papier, mega efekt daje :)

Anabel pisze...

Moniu, jak zobaczyłam tę karteczkę, to osłupiałam... no CUDO!!!

cyga pisze...

słodziak niesamowity,dziewczynka zapewne będzie zachwycona

Татьяна А. pisze...

Surprisingly also it is delightful in every respect!!!

Blue pisze...

Moniu chylę czoła, jest boska

Alexandra pisze...

Cudowna karteczka :)

coco.nut pisze...

prześliczna karteczka!!!

Barbara pisze...

świetnie obmysliłaś z tą schowaną kopertą,piękna kartka :)

rudlis pisze...

Śliczny komplecik :)

Aluna pisze...

Super kartka i wykonanie :) Jak Ty to robisz, ze nie widać złączenia przy embossowaniu większych kartek? Pozdrawiam :)

monia pisze...

Pięknie
Jak zwykle tak starannie zrobione !!!

AgaSi pisze...

Moniś, ja to chyba przestane u Ciebie komentować bo już słów mi brak żeby wyrazić zachwyt nad Twoimi pracami :) Niech wszystko się zamknie w jednym słowie: piękna.

Iniekcja pisze...

Bardzo, bardzo ładna, taka staranna... już sama nie wiem co pisać - brak mi słów ... :-)

Kasia Udalska pisze...

Piękna, wytworna i ze świetną kopertą-schowkiem!! :) jestem nią oczarowana!

CARPENTER pisze...

Przesliczna !!!

Julapi pisze...

Widzę że maszynka pracuje na pełnych obrotach:) Kartka śliczna.