Translate

niedziela, 8 maja 2011

Komunijnie i u mnie...

Pamiątki - foldery na zdjęcia z komunii, wielkości jak zwykle 24x16x1,5cm.
Użyłam papierów tłoczonych folderem do embossingu i papieru z Galerii Papieru.


Oczywiście nie obeszło się bez wykrojników  -  ramki wycięte Labels Eighteen, a napis umieściłam na pięknym Fancy Tag Two. Kwiaty z Wild Orchid Crafts, do tego listki MS, pokryte Crackle Accents i moje ulubione zawijaski Marianne. Kielich z hostią ze Skrapińca pomalowany na biało i pokryty brokatem Rangera Frosted Lace.


Kosztowało mnie to mnóstwo pracy, bo folderek do embossingu mam mały 14x11 cm, ale wydaje mi się, że było warto?


I ozdobione wnętrze:


Materiały ze Scrapcafe:  
Spellbinders Nestabilities Labels Eighteen , 
Spellbinders Shapeabilities Fancy Tags Two , 
Marianne D - wykrojnik ramka z zawijaskami ,
Ranger Frosted Lace , 
Ranger Crackle Accents 


Foldery zgłaszam na Anielskie wyzwanie #3 

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zapisali się na mikro-candy imieninowe. W nocy przeprowadziłam losowanie, a rolę mojej sierotki odegrała Immacola, która wylosowała Anabel. Gratuluję i proszę o adres :)


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa :)
Życzę wspaniałej niedzieli, u nas wyjątkowo słoneczna :)

32 komentarze:

Татьяна А. pisze...

Delightful work, very gentle, air!!!

Ludkasz pisze...

śliczna!!!!!!!!!!!!

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Prześliczne! takie delikatne :) ach...
Jak to robisz, że nie widać miejsca gdzie embossingowany wzór jest kontynuowany ? u mnie zawsze widać miejsce łączenia wzoru....

Unknown pisze...

przepiękne..

Unknown pisze...

Faktycznie warto był. Efekt niesamowity!

Kasia G. pisze...

przepiękne! napracowałaś się:)))

Boei pisze...

Piękne- takie delikatne i eleganckie...;)

Bewix - Bea pisze...

Są piekne, naprawde włozyłas w nie mnóstwo pracy!

Blue pisze...

Cudowne, w moich ukochanych kolorach, ramka z napisem urocza

lilavati pisze...

wspaniałe! i świetny pomysł na prezent:)

Unknown pisze...

Cudne...

cyga pisze...

bardzo delikatne

JaMajka pisze...

Mmmm, przepiękne!!!

madebyviva pisze...

ach elegancko, wytwornie i jeszcze w dodatku ozdobione wnętrze - cudo!

Agnieszka(AgaP) pisze...

Ach, na imieninowe losowanie się nie załapałam, za późno... moja wina, niemniej jednak życzenia składam serdeczne.
I nie mniej serdeczne podziękowania za folderki, są cuuuudne: eleganckie, starannie wykonane i stworzone z pasją (to widać) ;-D (czekam na jeszcze ;-D). Pozdrawiam.

Malgodia pisze...

Piękne i doskonale wykończone :)

Julapi pisze...

Rzeczywiście pracochłonne foldery, ale prezentuja sie nadzwyczaj pięknie.

rudlis pisze...

Piękne wyszły foldery, mają w sobie elegancję i delikatność :)

Anna Zaprzelska pisze...

Przepiękne!

immacola pisze...

piękne są :) i zdjęcie folderów też świetne ;) dumna jestem, że moje marudzenie na coś się przydało

AgaSi pisze...

Moniś, przecudowne są, delikatne i ozdobne zarazem, warto było tyle pracować bo efekt znakomity!

Ela pisze...

piękne kartki!

Megliken pisze...

Prześliczne i takie dopracowane! I w ogóle sam pomysł folderu na zdjęcia jest świetny - sama muszę go wypróbować :)

aaa pisze...

Fantastyczna iście anielska karteczka!!!!! Wykrojniki obłędne

Chimera pisze...

Warto, warto, jest przepięknie, niesamowity efekt!!

Anabel pisze...

Moniu, przepiękne foldery :)
szkoda, że sama takich nie umiem zrobić :(((

i niemożliwe, że ja wygrałam... nawet nie pamiętam, żebym się gdzieś zapisywała ;)
dziękuję serdecznie, maila już wysyłam :)

kartkomania.com pisze...

Efekt niesamowity !!!
Przepiękne - takie delikatne !!!

monia pisze...

Świetne kartki
Delikatne i piękne !!!

Asia pisze...

Super, wyszły piękne! Dostojne ale delikatne, rewelacja! Pozdrawiam

OriBella pisze...

Przepiękna karteczka, idealna na okazję:)

Дарья pisze...

Очень нежные работы!

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo podobają mi się Twoje embossowane dodatki, całe strony, piękne są i bukiety! :)