Translate

piątek, 6 maja 2011

Eksplodujące...

... motylkami pudełko w odrobinę innej wersji. Wykorzystałam w nim śliczne wytłaczane motylki z wykrojnika Joy, ale reszta właściwie bez zmian ;)
Zapraszam Was też na pierwsze wyzwanie w Scrapcafe, do zdobycia nagroda :)
Temat bardzo przyjemny: "Wiosna", praca może być całkowicie dowolna - wykonanie, styl, technika i nie ma obowiązku wykorzystywania materiałów ze sklepu. Czas trwania zabawy od 5 do 26 maja. Szczegóły możecie doczytać na blogu Scrapcafe :)




Materiały ze Scrapcafe: Wykrojnik Joy motylki , Kryształki Papermania Hampstead , Kosteczki dystansujące samoprzylepne 3mm
Pomysł na mocowanie motylka zaczerpnęłam od Elaine 

Przypominam o zapisach na imieninowy komplet, można się zgłaszać do jutra :)
Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie imieninowe życzenia :* I życzę wspaniałego weekendu. Ja wybieram się jutro na majowe spotkanie skrapujących lublinianek :)

22 komentarze:

Unknown pisze...

bomba energetyczna :D

Megliken pisze...

Nie tylko eksplodujące, ale i energetyzujące! Pięknie wykonane!

Ela pisze...

śliczne to pudełeczko!:) perfekcja w każdym calu!!!

Anabel pisze...

boskie :D aż brak słów, żeby wyrazić jak bardzo :)

Татьяна А. pisze...

As it is beautiful!!! The super!!!

AgaSi pisze...

Moni, takiej energii mi było trzeba na te chłodne dni, od razu zrobiło się cieplej :)

cyga pisze...

ciepełko bije od pudełeczka

ewkiki pisze...

Wspaniałe i zaskakujące! Jak zwykle uczta dla oczu! Pozdrawiam :)

Chimera pisze...

Ale cudo i te śliczne motylki!! W wyzwaniu postaram się wziąć udział :)

IQ7 pisze...

Motyli cudne, piękna praca!!!

Blue pisze...

Cudowne pudełeczko. Motylki jak żywe.Taki talent to diament.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Bosskie budełeczko!!!
Mocne barwy prezentuję się fantastycznie :)
Latające motyle- rewelacja :D
:***

fasoolka pisze...

Świetne!!! no i te motyle rewelacyjne :)

Ludkasz pisze...

Cudna kartka, bardzo energetyczna:)A kształt pudełeczka baaaaaaaaaaaaardzo lubię:)

Danusia pisze...

Śliczne to pudełeczko.
Pozdrawiam:)

Artes de Nágela pisze...

Very pretty. I liked the colors!

Barbara pisze...

Ja bym się pokusiła o wypowiedź,że pomału tak soczyste barwy stają się Twoim znakiem rozpoznawczym :) cudne pudełeczko,świetny kontrast między pomarańczem i zielenią.

Daria pisze...

Super pudełeczko, cudne kolory :)Mam nadzieję, że majówkowe spotkanie się udało :D

Colorina pisze...

bardzo energetycznie i radośnie:)i zgadzam się z Barbarą, że pomarańcze,zielenie ale również błękity,to Twoje barwy,które wyróżniają Twoje prace... :))

monia pisze...

Pudełeczko świetne :)
I boskie kolorki

Alexandra pisze...

Przepiękne :) A ten kolor - aż się buźka sama cieszy :)

sabi-chic pisze...

piękne są twoje pudełka w takich żywych nasyconych barwach wywołują uśmiech i optymizm nawet gdy ogląda się je tylko na zdjęciach.dziś pierwszy raz trafiłam do ciebie i bardzo podoba mi się twoja praca twórcza , a ja pierwsze swoje exploding box poczyniłam w niedzielę tylko obfocić nie zdążyłąm:)