Translate

środa, 30 marca 2011

Wymiankowy komplecik

Czy pamiętacie zawieszkę, którą zrobiłam na dzień kobiet?  Adzie, znanej jako Freesoul spodobała się na tyle, że postanowiłyśmy zrobić sobie wymiankę :) Obie paczki już doszły, więc mogę ujawnić zawartość :)
Ja zrobiłam dla Ady zawieszkę, bardzo podobną do poprzedniej, a do tego magnesik oraz narożną zakładkę do książki.


Zawieszka:



magnesik:



i zakładka do książki, której oczywiście nie wymyśliłam sama ;) Ten rodzaj zakładek widywałam np. u Ciasteczka :) Kwiatek tu użyty to również blossom flower, ale spłaszczony i pozbawiony środkowych pręcików.


W całym komplecie użyłam tych samych materiałów: papierów ILS i UHK-owych cynamonów, uzupełniłam wszystko blossom flowers i oczywiście zawijaskami   Marianne D wykrojnik ramka 2 ze Scrapcafe. Rozetki już tradycyjnie są wycięte wykrojnikiem  Nellie`s Choice Koła z falbanką, a na ich środku umieściłam jedne z ostatnich, jakie mi pozostały perłowych ćwieków ze scrap.com.pl


A ja w zamian dostałam same cuda :) Dwa cudne komplety biżutków - kolczyki i bransoletka, pięknie opakowane między innymi w płatki róż i orchidee, a do tego cudny pucharek i świetne karty z postaciami z bajek :) Tylko fotograf ze mnie marny, więc moja fotka nie oddaje uroku tych śliczności...
Ach, naprawdę to była udana wymiana :) Dziękuję Ada :*




Dziękuję Wam, że do mnie zaglądacie i zostawiacie komentarze :*
Pozdrawiam:)

22 komentarze:

kasia | szkieuka pisze...

oba zestawy piękne!

Bellaidea pisze...

Obie jestescie szczesciary :), pozdrwiam!

AgaSi pisze...

Piękności same, Moniu, jak zwykle u Ciebie, komplecik mega-ful-wypas:) Bardzo kobiecy i romantyczny, robal to u Ciebie nie odpoczywa :) Zakładka mnie zauroczyła, bardzo pomysłowa. Biżutki też śliczne. Pozazdrościć. :)

pearlylilies pisze...

Śliczne zestawy. Najbardziej spodobała mi się zakładka, pierwszy raz taką widzę. Pozdrawiam cieplutko!

Chimera pisze...

To już przesada, żeby tyle śliczności pokazywać za jednym razem, zawału można dostać. Jak zwykle, wszystko takie dopracowane i dopieszczone. Zazdroszczę właścicielce, też się będę musiała z Tobą wymienić :P

Елена Дашкевич pisze...

Monia,очень красивые наборы!!! Вам обеим повезло!!!

noomiy pisze...

o jejj! :) cudowna jest ta zawieszka! :)

ewkiki pisze...

Wszystko prześliczne i takie odświętne! A zakładka do książki po prostu niemożliwa!
Jak zwykle u Ciebie, same skarby, pozdrawiam :).

Joanna Oborska pisze...

Oj, to jest śliczne :) A takiej zakładki jeszcze nie widziałam. Fajny pomysł :)

IWA pisze...

Zaniemówiłam z wrażenia...

IWA pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anabel pisze...

Moniu, powiem, że same cuda tutaj sie pojawiają :)
Twój komplecik jest boooski :D
powiem po cichutku, że też zrobiłam zakładeczkę na takiej bazie (ale znalazłam wzorek, gdzieś na zagranicznej stronce), niestety muszę poczekać aż dojdzie do "mojej połowy wymiankowej"

aha, Ty też cuda dostałaś :)

Ines pisze...

bardzo fajna wymianka:D

Татьяна А. pisze...

Very beautifully!!!

Julapi pisze...

Piękny komplet zrobiłaś. A ta zakładka bardzo fajna.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Same cudeńka!!!
Piękne kolory i kompozycje kwiatowe :D
:***

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous Monia! Love the pretty fan fold embellishments!

kartkomania.com pisze...

Bardzo piękny zestaw - też chciałabym taki dostać :)

Boei pisze...

Ale śliczne!! W Twoich pracach jest tyle przestrzeni... Bardzo mi się podobają;)

Daria pisze...

A ja na to wszystko napisze jedno - CUDOWNOŚCI! :)

Barbara pisze...

Komplecik pierwsza klasa :)

monia pisze...

Wow pierwszy zestaw i drugi komplecik świetny :)
Miłe są takie prywatne wymianki:)