Translate

czwartek, 17 marca 2011

Pierwsza wielkanocna...

... na otwarcie sezonu u mnie, bo wszędzie na blogach od dawna królują jaja ;)
Karteczka jest malutka, ma ok. 10x10 cm. Zrobiłam ją z papierów Websters Pages ze scrap.com.pl , do tego odrobina zawijasków z mojego ulubionego wykrojnika  Marianne D wykrojnik ramka 2 ze Scrapcafe i urocze żonkile z WildOrchidCrafts. Ach i jeszcze śliczny pisankowy stempel z Lemonade :)



Kartkę zrobiłam według mapki Card Patterns Sketch 106.
Zgłaszam ją też na wyzwanie Wild Orchids Challenges Challenge 19 Dieing to punch it out i na Szufladowe wyzwanie #20 Zaklinamy wiosnę 
Bardzo Wam dziękuję za wszystkie odwiedziny i przemiłe komentarze :* 

28 komentarzy:

bossanova pisze...

jest cudna!! delikatna, wiosenna i prawdziwie wielkanocna!

Colorina pisze...

Monia u Ciebie to dopiero prawdziwa wiosna:)przepiękna praca:)świetne są te jajczane stemple a żonkile wręcz boskie:))

dorbry pisze...

Prześliczna

Iwona Pawelec Burczaniuk pisze...

Przeurocza! Kolorystyka śliczna. I kompozycja bardzo elegancka.

Hogata pisze...

Małe jest piękne, też lubię taki mniejszy format. Cudownie, wiosennie, świątecznie :)

AgaSi pisze...

Moniś, śliczna! Jak zwykle piękna kompozycja, wszystko starannie dobrane i przemyślane. A jajeczne stempelki faktycznie super, ja też już rozpoczęłam sezon, ale moja karteczka czeka na fotki :)

Mellanka pisze...

Monia, jesteś niesamowita! Cudna ta kartka. Taka delikatna i przestrzenna. Aż zapachniało wiosną :)
Wszystkie Twoje prace są prześliczne. Uwielbiam tu zaglądać :)

Pagata pisze...

Urocze maleństwo

donka66 pisze...

Prawdziwy klejnocik wśród kartek, cudo!

IWA pisze...

Żonkilki cudne, ale to na widok pisanek poczułam zapach... topionego wosku pszczelego! Przypomniałaś mi te dawne Wielkanoce u babci. :-)

Katrin pisze...

Very beautifully! Flowers remarkable...

mamuta pisze...

Cudna!
Kształt, kolory i te pisanki !!

KOLOROWY ptak pisze...

oszałamiająca :)

Barbara pisze...

szczęka mi opadła-cudna!!!

noomiy pisze...

przegenialna jest! :)

JagaBa pisze...

śliczna karteczka!!!
Monia,nawet nie wiesz jak bardzo lubię zaglądać do Twojej galerii ;-D
To wielka uczta dla oczu !!!

vairatka pisze...

Cudna jest!!! Te kolorki... pięknie się komponują :) A żonkile to był strzał w dziesiątkę :)

ewkiki pisze...

Jaka elegancka i przemyślana, nie mam słów! Jak zwykle, dzieło sztuki :).

kiciula pisze...

ale piękna karteczka wielkanocna :) ja jeszcze się za nie nie zabrałam :) Inspirujesz ;)

hania739 pisze...

Śliczna karteczka i kolorki wiosenne, cudnie dobrane:))

whoistracy pisze...

Just gorgeous! So much great texture here. So glad you could play along with us on Card Patterns.

Ludkasz pisze...

Cudna kartka, a te żonkile...mrrr:)

Artes de Nágela pisze...

I am delighted with their work. They are beautiful, creative and harmonious. I had a great time admiring them.

moniqurd pisze...

Kartka cudna , a te śliczne żonkile powaliły mnie na kolana.....

Anabel pisze...

przepiękna karteczka Moniu :)

SentiMenti pisze...

piękna jest :)

Moniś-ka pisze...

Przecudna i niezwykle klimatyczna karteczka, zachwyciła mnie:)
Pozdrawiam ciepło:)

Kaprys pisze...

Dziękuję za udział w zabawie.
Pozdrawiam Kaprys