Translate

niedziela, 6 marca 2011

Kwiatek dla Ewy...

... to tytuł naszej lubelskiej wymiany z okazji Dnia Kobiet. Zgodnie z zasadami trzeba było zrobić kwiecistą kartkę, w kształcie innym niż kwadrat czy prostokąt. Dziś na spotkaniu wymieniłyśmy się kartkami, dziewczyny zrobiły same cuda :) Ja zrobiłam zawieszkę, oczywiście różową, z nieodzowną ostatnio rozetką...




Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze. Wiem, że ostatnio mało mnie w sieci, ale czasem życie tak się okropnie komplikuje...
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :) 

28 komentarzy:

lilavati pisze...

ale cudeńko! może podpowiedziałabyś mi jak zrobić taką rozetkę?

free-soul pisze...

Ta osoba , która dostała zawieszkę jest prawdziwą szczęściarą.Zazdroszczę. Też chętnie bym się wymieniła..tyle ,że ja nie scrapuję:(..ale za taką zawieszkę ..umm ..dałabym się..Jednym zdaniem:-jest przepiękna!

dorbry pisze...

Prześliczna...

jolagg pisze...

wspaniale... twoje prace są idealne pod każdym względem

BETIK pisze...

Ślicznie wykorzystałaś wykrojniki:) Zawieszka jak zwykle dopracowana na maxa jak to u Ciebie:)Pozdrawiam:*

rudlis pisze...

Jak zwykle cudna praca, z pięknymi dopracowanymi detalami.
Pozdrawiam ciepło:*

Kasia Krzymińska pisze...

Baaardzo ładna kartka. Najważniejsze że wyjątkowo mocno kobieca :) Obdarowana była na pewno przeszczęśliwa :) Dziękuję za miłe słowo u mnie, naprawdę wspaniale było to przeczytać :*

Елена Дашкевич pisze...

Красиво!

Jowita pisze...

Prawdziwe cudenko zrobilas

Chimera pisze...

Przepiękna zawieszka, ta rozetka dodaje jej dużo uroku:) Zazdroszczę właścicielce.
"Między piekłem a niebem" kiedyś widziałam, faktycznie, piękny film!

edytta-p pisze...

Podoba mi się Twój styl, każdy detal idealnie przemyślany, całość doskonale skomponowana :)

noomiy pisze...

wooow! kopara opada... cudny! :)

monia pisze...

Piękna!!!

Anabel pisze...

przepiękna zawieszka :)

Aszczka pisze...

Śliczności!

Natka pisze...

Dawno do Ciebie nie zaglądałam, a tu takie cudeńka - śliczna zawieszka!

coco.nut pisze...

prześliczna!!! a podwójna rozetka urocza!!!

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous tag Monia! Love all the layers and beautiful flowers! Surely a treasured keepsake :)

Alosha pisze...

Niesamowity tag!
Tyle dodatków umieścić na tak małej powierzchni, a jednocześnie nie przesadzić-mistrzostwo! :)
Pozdrawiam!

Przy-Kominku.blog.onet.pl

Colorina pisze...

Szczęściara z tej obdarowanej...cudo w każdym calu:)Tag marzenie...moje też:))

cyga pisze...

Acha a to ja jestem tą szczęściarą, mogę na nią patrzeć do woli, wisi sobie nad moim biureczkiem i cieszy oko

Niebiesko_Oka pisze...

Bardzo efektowna!
Cudnie różowa :)

CARPENTER pisze...

woooow jaka cudna zawieszka - ehh te kolorki - mnniam - tez taki chce ;)

AgaSi pisze...

Potwierdzam, piękna, widziałam ją na własne oczy, mogłam pomacać i podziwiać :)

Hogata pisze...

Jejku, ale to cudne Ci wyszło :D

moniqurd pisze...

Twoje prace to prawdziwa uczta dla oczu .I ta też.

fussia pisze...

Śliczna zawieszka :) Mimo że posiadam również takie okrągłe wykrojniki, do głowy mi nie przyszło, że można przy ich pomocy takie cudne kwiatki wyczarować. Nic tylko czerpać inspiracje :) Pozdrawiam

OriBella pisze...

Uwielbiam te przestrzenne wykonania u Ciebie:)Prześlicznie wyszło:)